Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Det må helt bestemt være Ricky Martin
Det må helt bestemt være Ricky Martin
Den er jeg helt klart med på....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SkrukNu skriver: Mmm ja Wentworth Miller må også være min lækre homo!! Da mine veninder fortalte mig at han var homoseksuel, der nægtede jeg simpelthen bare at tro dem!! Alle mine Prison Break fantasier var bare knust hehe!!
Mmm ja Wentworth Miller må også være min lækre homo!!
Da mine veninder fortalte mig at han var homoseksuel, der nægtede jeg simpelthen bare at tro dem!! Alle mine Prison Break fantasier var bare knust hehe!!
VAR det var jeg godt nok ikke klar over det havde jeg godt nok aldrig gættet. Han er bare MEGA lækker.
Diana... skriver: VAR det var jeg godt nok ikke klar over det havde jeg godt nok aldrig gættet. Han er bare MEGA lækker.
I know what you mean!! Han er bare ALT for lækker til at han kan være homo - og han spiller bare så overbevisende hetero i Prison Break!!!
SkrukNu skriver: I know what you mean!! Han er bare ALT for lækker til at han kan være homo - og han spiller bare så overbevisende hetero i Prison Break!!!
Ja jeg forstå det bare slet ikke jeg skulle jo giftes med ham når jeg bliver stor ha ha Hvis jeg må for min kære mand griner
Riksen skriver: Hvad med ham her??
Hvad med ham her??
Er fuldstændig enig!
Mette+Mathias skriver:Neeeej, - er han det???? Det har jeg ikke hørt - shit også! Selvom han er lidt ung og lidt en drengerøv, så er han da såååå lækker!
Jeg anede heller ikke at han var homo
Sikke et tab for ale kvinder
Ricky Martin og George Michael er også YUMMY
Ahhhh havde glemt ham!
Men samme her, øv hvor var det bare ikke det samme at se Prison Break efter den nyhed hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128