Så har vi været til MD scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

JustAnotherName

Vinker skriver:

Iiih hvor hun ligner DIG - Det var bare min første tanke da jeg så næsen og hagen på det billede

Skønt at høre at alt ser ud til at være som det skal hos den smukke lille prinsesse. Og tænk at nu er du allerede halvvejs. Den sidste tid kan altså hurtigt gå.....

Ja! Dét tror jeg da faktisk også, at du kan have ret i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Jules

Vinker skriver:

Iiih hvor hun ligner DIG - Det var bare min første tanke da jeg så næsen og hagen på det billede

Skønt at høre at alt ser ud til at være som det skal hos den smukke lille prinsesse. Og tænk at nu er du allerede halvvejs. Den sidste tid kan altså hurtigt gå.....

Nå så det syntes du også Rikke... Er ved at finde dem fra Viktors scanning... Syntes nemlig hendes næse er mere sådan spids.... Meeeen.... Hihi. Men det kan godt være hans os først sådan rigtig lignede min til scanningen i uge 29

Anmeld

18. maj 2010

Vinker

Jules skriver:

Nå så det syntes du også Rikke... Er ved at finde dem fra Viktors scanning... Syntes nemlig hendes næse er mere sådan spids.... Meeeen.... Hihi. Men det kan godt være hans os først sådan rigtig lignede min til scanningen i uge 29

Kan godt være det måske mest er på munden og til og med hagen. Der er i hvertfald ingen tvivl om at du er moderen, hihi (mærkeligt når nu hun ligger i din mave, men altså du ved hvad jeg mener....)

Ja det er spændende hvor meget Viktor og lillesøster kommer til at ligne hinanden!

Anmeld

18. maj 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Ja! Dét tror jeg da faktisk også, at du kan have ret i 

Ja sådan lige der på munden og til og med hagen - Der er det i hvertfald en sand Julie-kopi hvis du spørger mig! (og så måske også næsen)

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Ihh hvor dejligt!

Stort tillykke med den veloverståede scanning

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke - dejligt at få bekræftet at alt er OK

Anmeld

19. maj 2010

Milka

Jules skriver:

Og alt var perfekt.... Sikke en lettelse! Puh ha... Og det var stadigvæk en prinsesse

Her er et billede af hende :

329 gram og 20+3 uger gammel.....

hold da op hvor hun ligner dig!! det er da helt vildt at man kan se det!!! tillykke

Anmeld

19. maj 2010

Jules

Tusind tak for de søde ord alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.