Nordsømuseet - køb af bamse (dumme hund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Ina33

Min datter var i sidste uge i Nordsøcentret (nordsømuseet) sammen med sin far. De købte sammen sådan en rigtig sød bamsesæl. Min datter betalte selv halvdelen. Hun har passet og plejet sælen lige siden, den har boet i en lille kasse med et dejligt blødt tæppe.

I dag da jeg kom hjem, var der sket det der bare IKKE må ske vores hund havde fuldtstændig pelset sælen...

Min datter blev naturligvis meget meget ked af det (ja det gjorde moren faktisk også... )

Jeg vil selvfølgelig købe en ny til hende, men vil gerne slippe for at skulle til Nordsøcentret for at få fat i en ny. Mon der er nogen der ved hvor man finder sådan en forholdsvis stor sæl?

Min datter siger den har kostet 90,-, jeg synes umiddelbart det lyder billigt, da den faktisk var rimelig stor... Men måske passer det meget godt...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

BimBamBusse

Loppe skriver:

Min datter var i sidste uge i Nordsøcentret (nordsømuseet) sammen med sin far. De købte sammen sådan en rigtig sød bamsesæl. Min datter betalte selv halvdelen. Hun har passet og plejet sælen lige siden, den har boet i en lille kasse med et dejligt blødt tæppe.

I dag da jeg kom hjem, var der sket det der bare IKKE må ske vores hund havde fuldtstændig pelset sælen...

Min datter blev naturligvis meget meget ked af det (ja det gjorde moren faktisk også... )

Jeg vil selvfølgelig købe en ny til hende, men vil gerne slippe for at skulle til Nordsøcentret for at få fat i en ny. Mon der er nogen der ved hvor man finder sådan en forholdsvis stor sæl?

Min datter siger den har kostet 90,-, jeg synes umiddelbart det lyder billigt, da den faktisk var rimelig stor... Men måske passer det meget godt...?

Øv, hvor surt altså!

Men måske du skulle sætte et billede ind af bamsen, hvis altså du har et? Det gør det lidt nemmere!

Anmeld

18. maj 2010

Ina33

BimBamBusse skriver:

Øv, hvor surt altså!

Men måske du skulle sætte et billede ind af bamsen, hvis altså du har et? Det gør det lidt nemmere!

Det har jeg ikke...  Men den er hvid med sorte prikker...

Anmeld

18. maj 2010

nuggie

det kunne hunden da ikke være bekendt

sådan en sæl har vi også her hjemme og den er købt samme sted, min søn elsker den.

jeg har desværre aldrig set dem andre steder, jeg har kun set hvide sæler i de butikker hvor vi har købt sovedyr.

Måske kan man ringe til museet og høre om de kan sende en til jer? hvis nu man fortæller om hunden og din lille meget kede af det datter, så kan det være at man kan få dem til det. Det har jeg en gang fået en butik i jylland til, da min søn mistede sin ynlings bamse på en færge.

jeg kan prøve at tage et billed af vores hvis det hjælper.  ( hvis jeg kan finde ud af det, så kan vi også se om det er den samme

Anmeld

18. maj 2010

Pia

Garantere du kan få dem til og sende en ny med posten, hvis du ringer og fortæller dem historien..
Og så kan du jo bare bank overføre pengene til dem..

Anmeld

18. maj 2010

Ina33

nuggie skriver:

det kunne hunden da ikke være bekendt

sådan en sæl har vi også her hjemme og den er købt samme sted, min søn elsker den.

jeg har desværre aldrig set dem andre steder, jeg har kun set hvide sæler i de butikker hvor vi har købt sovedyr.

Måske kan man ringe til museet og høre om de kan sende en til jer? hvis nu man fortæller om hunden og din lille meget kede af det datter, så kan det være at man kan få dem til det. Det har jeg en gang fået en butik i jylland til, da min søn mistede sin ynlings bamse på en færge.

jeg kan prøve at tage et billed af vores hvis det hjælper.  ( hvis jeg kan finde ud af det, så kan vi også se om det er den samme

Ja super god idé....

Og ja jeg vil gerne se et billede af din, så jeg kan se om det er den samme..

Anmeld

18. maj 2010

nuggie

jeg prøver at ligge et billed ind, jeg skal bare lige have det rigtige program fundet frem

Anmeld

18. maj 2010

nuggie

jeg ved så ikke lige om det virker, jeg har ikke lagt billeder ind før.

men er min søns ringsæl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Årh nej, dog..

Jeg håber, at du kan få dem til sende en til dig..

Jeg havde også en lignende 'episode' kort før jul..

Min farmor havde lavet en stor tøj-hund i patchwork til Sofie, og sendt den med posten..

Vores ¤%&/¤ postbud havde så bare ´smidt pakken og brevene på trappen, da vi ikke var hjemme.. Det var vores hund tilgengæld, og da vi drejede ind i gårdpladsen flød det bare med vat fra den stakkels tøj-hund, som var blevet fuldstændig flået..

Nej, hvor var det ikke sjovt, at skulle fortælle farmor det..

Og så fik Post-DK ellers en opsang der sagde spar to..!!

Anja

Anmeld

19. maj 2010

Ina33

nuggie skriver:

jeg ved så ikke lige om det virker, jeg har ikke lagt billeder ind før.

men er min søns ringsæl

Den var ikke helt magen til, men den ligner meget...

Jeg har sendt en mail til nordsømuseet, så nu er jeg spændt på om de vil sende mig en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.