Hvad er jeres børns fritids interesser? billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

nannanadja

min pige på snartt 4 år går til ridning og hun elsker det..

Hvad går jeres børn til?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Moar'en

nannanadja skriver:

min pige på snartt 4 år går til ridning og hun elsker det..

Hvad går jeres børn til?

Hvor hyggelig, elskede også selv at ride da jeg var barn. Kan desværre ikke lige ligge noget ind endnu, det er han ikke gammel nok til.

Anmeld

18. maj 2010

ekzunz

Lukas på 5 spiller fodbold. Klara på 4 går desværre ikke til noget endnu. Hun siger hun gerne vil ride - men hun tør ikke nærme sig en hest... Så indtil videre går hun ikke til noget...

Anmeld

18. maj 2010

quity

Min søn på 4½ er lige startet til fodbold og han ELSKER det. I vinter sæsonen har han gået til gymnastik, tror også han vil det igen.

Anmeld

22. juni 2010

Malene

Fodboldt og når lillebror bliver gammel nok, vil han også gerne starte til det

Anmeld

22. juni 2010

Pia.

har ingen billeder lige her - men Mille 7½ går til ridning og synger Og snakker om hun vil gå til dans næste år, noget funky step...

Mads 4 år går til fodbold (lige startet)

Mikkel 11 år går ikke til noget lige pt. men har gået til svømning en del år, men efter at han fik det i skolen gad han ikke gå om eftermiddagen mere... Og han har ikke rigtig nogen ønsker lige pt.

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hvor er hun sød

Min datter går endnu ikke til noget, vi har gået til musik & rytmik sammen, og så har vi aldrig startet noget nyt op. Men fra august skal hun gå til fodbold (det er kun 4 gange inden de holder "vinterferie"), og så enten gymnastik eller dans har hun snakket om. Men hun har også snakket om ridning og svømning, så nu må vi se hvad det bliver!

Anmeld

22. juni 2010

DK

Kirstine går til dans. Det har hun gjort i 3 år. Det første to år gik hun til tumlinge-dans, og det sidste år har hun gået til MGP-dans med de "store" (sådan en slags show-dans for børn)

De to første billeder er fra forrige år med tumlingedans og de næste fra i år med MGP til afdansningsbal. Ihhh hvor man bliver stolt af sin lille baby, når hun står der allerforrest og bare husker lange indviklede serier og vrikker cool med numsen som en anden lille danse Daisy!

Anmeld

22. juni 2010

3xM

Stumpen går til fodbold og speedway....han er 5 år

Anmeld

23. juni 2010

JulieE

Her går Line på 3½ år til Dans og eeeelsker det. Jacob på 6 år indti nu nægtet at gå til noget, men måske starter han til gymnastik eller spejder efter sommerferien...

Her er datteren klar til danseopvisning og på vej ind (hun går i midten)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.