bliver det for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser.

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste denne her, så I må leve med det her

Jeg har den her minipusletaske (Pink Daisy):

http://www.babysam.dk/jj-cole-tacticbag.aspx

som jeg faktisk bruger som håndtaske og har suttetasken der passer til. Nu vil jeg gerne have en ny pusletaske, og jeg ved man kan få den med samme møster:

http://www.babysam.dk/jj-cole-modebag.aspx

Mit spørgsmål er nu om det bliver for voldsomt med alt det i samme mønster?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste denne her, så I må leve med det her

Jeg har den her minipusletaske (Pink Daisy):

http://www.babysam.dk/jj-cole-tacticbag.aspx

som jeg faktisk bruger som håndtaske og har suttetasken der passer til. Nu vil jeg gerne have en ny pusletaske, og jeg ved man kan få den med samme møster:

http://www.babysam.dk/jj-cole-modebag.aspx

Mit spørgsmål er nu om det bliver for voldsomt med alt det i samme mønster?

Knus Caroline

Det syntes jeg slet ikke... det ser godt ud, at man ligesom har genganger i mønster/mærke.

Så jeg siger -  go for it

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Det syntes jeg slet ikke... det ser godt ud, at man ligesom har genganger i mønster/mærke.

Så jeg siger -  go for it

synes bare deres tasker er såå læks... Og den der hørte med barnevognen fungerer bare ikke for mig føler mig lidt utaknemmelig, men man har den jo med overalt, så det er jo dejligt at have lidt lækker luksus

Daniel har sagt jeg godt må hvis jeg bare selv betaler

Anmeld

18. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

synes bare deres tasker er såå læks... Og den der hørte med barnevognen fungerer bare ikke for mig føler mig lidt utaknemmelig, men man har den jo med overalt, så det er jo dejligt at have lidt lækker luksus

Daniel har sagt jeg godt må hvis jeg bare selv betaler

Man må jo også tænke på hvor meget man bruger den og hvor ofte - så skal det fungere godt for en. Og livet af da spild af kræfter at gå og være irriteret på noget der genere en.

Så ud at brug lidt penge, smukke

Og nej, du er ikke utaknemmelig - man er jo forskellige, og kan li' forskellige ting. 

Og...hvem kan ikke li' / have brug for lidt lækker luksus?

Anmeld

18. maj 2010

o0sus0o

synes det en fin taske men hvis du havde tænkt dig at gå med både den store og den lille på samme tid så synes jeg godt det kan blive lidt for meget.

Anmeld

18. maj 2010

otlitrom

Helt ærlig? Så ja Måske er det fordi jeg ikke bryder mig så meget om printet!

Men Caroline! Er det dét du kan li' og føler som luxus, så GØR DET!!

Knus

Anmeld

18. maj 2010

LauraLW

Go for it :-)

Nu er det heller ikke min stil, men kan bestemt nikke meget genkendende til den der følelse af must-have! Jeg havde også købt en pusletaske... men fandt efterfølgende ud af at jeg blev nødt til at eje en Bystroom pusletaske istedet. Den var dyrere og mindre praktisk måske, men jeg har ikke fortrudt! Det er en taske der hænger på en alle dage i denne tid, og der skal det altså være en man er glad for :-)

Laura

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

kitty skriver:

Helt ærlig? Så ja Måske er det fordi jeg ikke bryder mig så meget om printet!

Men Caroline! Er det dét du kan li' og føler som luxus, så GØR DET!!

Knus

må indrømme jeg faktisk heller ikke bryder mig om printet når jeg ser det på nettet Men synes det er rigtig lækkert irl... mystisk!

Men ih jeg synes det er svært... For jo, jeg vil jo gerne have den.. men så alligevel..

Anmeld

18. maj 2010

Maria.

SHIT de er dyre i babysam.. Jeg har haft samme model i andet print som jeg købte i Toys'R'Us i New York til 40 US Dollars (250,- kr) Men så skal man selvfølgelig til NEw York for at hante den..

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Maria. skriver:

SHIT de er dyre i babysam.. Jeg har haft samme model i andet print som jeg købte i Toys'R'Us i New York til 40 US Dollars (250,- kr) Men så skal man selvfølgelig til NEw York for at hante den..

har fundet den lidt billigere på nettet, men så skal man lige overveje hvad det bliver når der kommer porto oveni osv.. hmm.. Har også overvejet at finde den på en amerikansk hjemmeside, for tror stadig bedre det kan betale sig at få den sendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.