Snakkede med en veninde idag som fortalte at hun, her for nyligt, var gået i seng og pludselig havde hun fornemmelse af at hendes gamle kat, som blev aflivet for 1 års tid siden, var i soveværelset, hun følte den hoppede op pe hende og stod og "trampede" som katte gør.
Jeg har selv været meget skeptisk overfor sådan noget.
Det vildeste jeg havde oplevet var da min mormor døde, et par dage efter begravelsen drømte jeg at vi igen var til begravelsen, da vi gik ud af kirken stod min mormor og vinkede, smilede og nikkede til mig, som for at sige at hun havde det godt nu.
Men så da min søster døde oplevede jeg mange sære ting.
Bla. en aften, ca. 1 1/2 md. efter hende død. Jeg lå og sov og vågnede ved fornemmelsen af at min dyne blev trukket op om mine skuldre og jeg blev puttet. Jeg troede det var Carsten, men han var slet ikke i soveværelset... det var vildt skræmmende, men samtidig lidt hyggeligt .... på en eller anden sær måde.
Jeg blev selvfølgelig i tvivl om det bare var en drøm, men det føltes så virkeligt og jeg vågnede ved det.
Derudover har jeg haft rigtig mange drømme hvor min søster kom "på besøg".
Bla. om natten hvor Liva var kommet til verden.
Liva lå på neo og jeg selv på barselsgangen, inden jeg faldt i søvn lå jeg og tænkte på at jeg ikke rigtig kunne bære at drømme om Anika om natten lige denne dag.
Om natten drømte jeg at Anika lå under min seng på sygehuset og fniste helt vildt, som om hun sagde "hihi jeg kom bare alligevel" 
Nogle måneder efter Livas fødsel kom hun igen "på besøg", denne gang dog for at sige "farvel". Jeg spurgte hende i drømme om jeg ville se hende igen (i live), hun svarede nej og sagde "vi ses" (som i efter livet). Siden da har jeg vist kun drømt om hende 1 gang, så det var farvel....
Jeg har også været til foredrag med clairvoyanten Marion Dampier Jeans, hvor hun fik kontakt til min søster. Det var den vildeste oplevelse! Jeg græd som pisket imens hun fortalte mig ting som at "jeg skrev meget til hende nu" (jeg var netop igang med hjemmesiden om hende) hun kunne fortælle om at der var ekstremt skarpt lys når jeg sad ved computeren, så skarpt at hun fik lyst til at tage solbriller på (jeg brugte lysterapi lampe) og hun snakkede om de smykker min søster selv lavede og sagde fra min søster "haha jeg var bare bedre til at lave smykker end dig".... hvilket vi altid jokede med/snakkede om.
Hun snakkede om hvordan min søsters hænder altid var kolde (hvilket de altid var) men at de var varme nu...
Og en hel masse andre ting
Jeg har aldrig troet på den slags.... men de ting hun kunne fortælle var bare ting så tæt på mig at jeg ikke kunne tro andet end at det faktisk var min søster hun havde kontakt med.
Ja det var en lang smørre.... 
Jeg synes det er et spændende "univers" og tror mere på at der "findes noget" nu, efter min søsters død, end jeg før har gjort.
Tror i på spøgelser?