Hej tøser
´Har valgt at være anonym - af årsager til hvem der kan læse med, håber det okay
Vi har prøvet gennem noget tid at blive gravide, og havde mit første dag i sidste mens d. 1 maj. Den startede bare som brunt udflåd i to dage, blødte meget lidt mandag og tirsdag, altså sådan pletblødte, min mens plejer at være blod fra dag 1 også til 3. dag også slut. Med min søn jeg har nu, blødte jeg også som alm. mens og opdagede også først graviditet i uge 8.
Jeg har bare sådan i to dage haft sådan en mærkelig følelse, hårdhed i maven, spænding i maven, murren agtig, som jeg ikke har haft før, det gjorde faktisk ondt.
Jeg burde måske bare tage en test. Jeg simpelthen så træt, jeg ikke rigtig orker noget, og har været det i 2-3uger.
Jeg bare bange for det er noget "der kommer" fordi vi ønsker det. Selvom vi ikke snakker om det eller tænker på det hver dag, det skal ikke blive for kunstigt, det kommer når det kommmer.
Jeg bare så irriteret, og følelseladet
Jeg bare træt-træt-træt!!
Undskyld mit brok! Hehe.
Ville bare høre om nogle havde prøvet det samme, altså blødte og alligevel var gravid, og de mavesmerter? kan ikke huske det fra dengang med min søn. Altså med hvordan min mens var i uge 4 og mavesmerterne. AV... Det ikke æggeløsning - for det kan jeg mærke og ved hvordan det er
Knus
Anmeld