Ihhh altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser

´Har valgt at være anonym - af årsager til hvem der kan læse med, håber det okay

Vi har prøvet gennem noget tid at blive gravide, og havde mit første dag i sidste mens d. 1 maj. Den startede bare som brunt udflåd i to dage, blødte meget lidt mandag og tirsdag, altså sådan pletblødte, min mens plejer at være blod fra dag 1 også til 3. dag også slut. Med min søn jeg har nu, blødte jeg også som alm. mens og opdagede også først graviditet i uge 8.

Jeg har bare sådan i to dage haft sådan en mærkelig følelse, hårdhed i maven, spænding i maven, murren agtig, som jeg ikke har haft før, det gjorde faktisk ondt.

Jeg burde måske bare tage en test. Jeg simpelthen så træt, jeg ikke rigtig orker noget, og har været det i 2-3uger.

Jeg bare bange for det er noget "der kommer" fordi vi ønsker det. Selvom vi ikke snakker om det eller tænker på det hver dag, det skal ikke blive for kunstigt, det kommer når det kommmer.

Jeg bare så irriteret, og følelseladet Jeg bare træt-træt-træt!!

Undskyld mit brok! Hehe.

Ville bare høre om nogle havde prøvet det samme, altså blødte og alligevel var gravid, og de mavesmerter? kan ikke huske det fra dengang med min søn. Altså med hvordan min mens var i uge 4 og mavesmerterne. AV... Det ikke æggeløsning - for det kan jeg mærke og ved hvordan det er

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Maria.

Det synes jeg da man har hørt om mange gange før.. Afsted og køb en test!

Jeg  ...

Anmeld

18. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg lyder jo lidt som en idiot hehe, men kan det godt være graviditetstegn med hovedpine og svimmelhed?

Har døjet meget med hovedpine den sidste uge - 10 dage måske og er begyndt at blive svimmel af det

Anmeld

27. maj 2010

mistel

hej er du så gravid???? Jeg har altså selv symtomer på graviditet men testen er negativ. jeg gik tyve dage over tid ved sidste hvilket jeg ik plejer. Jeg føler mig lidt underlig men fortæller blot i mit indlæg hvad jeg oplever. Er jeg gravid eller hvad sker der????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.