Hvad siger i til den her test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

DK

Da jeg brugte ÆL-tests i denne måned testede jeg HVER dag og mine test blev aldrig "mere positive" end den test du viser et billede af.

Og vupti!! Gravid blev jeg jo! Så for mig må det jo have været en positiv test selv om stregene måske ikke var heeelt lige tydelige men kun næsten!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Det er en ÆGLØSNING TEST

Er de lige tydelige eller driller mine øjne?

Den er klart positiv, det er en ægløsningstest ikke ?

Min viser sig sådan når den er positiv, og kan også, efter jeg nu har taget så mange blevet så godt trænet, jeg kan se optakten, til at den bliver helt positiv

Jeg ville mene den er positiv

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

Weeeee fedt med nogle positive svar

Jeg håååååååååååååber i har ret! Jeg vil så sige at de andre jeg tog slet ikke var i nærheden af denne her. Derfor tænkte jeg den var positiv.

Anmeld

18. maj 2010

sbs78

Jeg vil også mene at den er positiv. men eller prøv at skift over til stave i stedet for strimmler.

Jeg brugte selv den fra denne hjemmeside og har aldrig været i tvivl om de var positive el. ej http://www.babymirakel.dk/shop/frontpage.html

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

sbs78 skriver:

Jeg vil også mene at den er positiv. men eller prøv at skift over til stave i stedet for strimmler.

Jeg brugte selv den fra denne hjemmeside og har aldrig været i tvivl om de var positive el. ej http://www.babymirakel.dk/shop/frontpage.html

Okay er stave bedre? Eller det er de vel,men hvorfor? Mere tydeligt om det er positivt eller ej??

Jeg bruger stave næste gang,men håber self der IKKE bliver en næste gang! Tænk om jeg kunne være så heldig at blive gravid nu. hvad mere kunne man ønske sig

Anmeld

18. maj 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Okay er stave bedre? Eller det er de vel,men hvorfor? Mere tydeligt om det er positivt eller ej??

Jeg bruger stave næste gang,men håber self der IKKE bliver en næste gang! Tænk om jeg kunne være så heldig at blive gravid nu. hvad mere kunne man ønske sig

jeg synes det er et fedt om man bruger stave eller srimmel, synes resultatet er lige godt, men strimlerne er billigst, jeg plejer at købe dem på billigeteste.dk og har fundet fint for mig, og så bliver det ikke så dyrt når man skal teste længe.

ang positivt, så var det for mig tydeligt at se forskel fra positiv og negativ, positiv var ligesom den du havde på billedet, til kraftigere, og negativ var meget svagere til ingenting ved teststregen.

Anmeld

19. maj 2010

sbs78

Miss.Sunshine skriver:

jeg synes bare at jeg har hørt flere der, synes at stavende er mere følsomme end strimmlerne. Jeg har selv prøvet strimmlerne og de duede ikke på mig. Dem fra babymirakel var de eneste som jeg kunne teste positiv med.             

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.