Jeg er en piveskid !! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

LilleMor10

Ja, her sidder jeg og er lige kommet hjem fra Herlev sygehus, jeg skulle ind og ha' tjekket en knude i brystet, og var ikke nervøs før den søde doktor dame fandt en masse nåle frem osv 

JEG ER EKSTREMT BANGE FOR NÅLE !!! 

og det var selvfølgelig ikke de små alm nåle, nææ nej, de her var på størrelse med strikkepinde !! hun forklare så at de skal tage en bio af knuden, av av , først en lokal bedøvelse, den var lige til at overleve, så skulle de skære ned til vævet med en skalpel, den nev lidt, de havde åbenbart ikke tid til at vente til bødevelsen virkede helt, og så skulle den der strikkepind halløj 3 cm ind i mit bryst!  ikke kun 1, men 4 GANGE!!! jeg lå og pev, og holdte min mor i hånden  så nu sidder jeg og er helt flov over jeg var pjevset jeg var, 

HVORDAN FANDEN SKAL JEG KLARE EN FØDSEL !!???? 

ved ikke lige hvad jeg ville med det her, meeen, du kom det da ud

Knus piveskiden 37+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

2721

Jeg sys det lyder som om du klarede det rigtig fint, tror slet ikke jeg var blevet undersøgelsen igennem....

Overvejer også hvorn jeg vil klare fødslen, men det er trods alt ikke store nåle

Venligste hilsner en anden piveskid

Anmeld

18. maj 2010

LilleMor10

2606peanut skriver:

Jeg sys det lyder som om du klarede det rigtig fint, tror slet ikke jeg var blevet undersøgelsen igennem....

Overvejer også hvorn jeg vil klare fødslen, men det er trods alt ikke store nåle

Venligste hilsner en anden piveskid

Hvis jeg havde vidst hvad jeg gik ind til var jeg heller aldrig dukket om  så det var måske meget godt jeg intet vidste hehe

Anmeld

18. maj 2010

2721

Kan jeg godt forstå, så når man også bare at opbygge en masse frygt, så det hele bliver meget værre. Nogen gange er uvidenhed en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.