Anbefal en billig bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

betski

Jeg er nu sådan rigtig for alvor på udkig efter en god og billig bil. Mine kriterier er, at den skal være billig i drift. Altså så billigt som muligt pr md

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Patrick07

Skal det være en stor bil - brugt bil - disel eller benzin ??

Anmeld

18. maj 2010

Nemesis

og skal den være ny, lille, have 4 døre, med eller uden forsikring? er der krav til bagagerumspladsen? Hvor meget kan du lægge i udbetaling?

:-) Sisse som kører i kia picanto til 1234 kr pr md og 520 kr HELårlig grøn afgift og den er NY

Anmeld

18. maj 2010

NoName

duddi. skriver:

Jeg er nu sådan rigtig for alvor på udkig efter en god og billig bil. Mine kriterier er, at den skal være billig i drift. Altså så billigt som muligt pr md

En Opel Corsa B (omkring år 1998-2001) eller en Corsa C (omkring 2001-2006).

De er billige hele vejen igennem... og kører super.

NoName

Anmeld

18. maj 2010

Mette-Marie

ladydan1 skriver:

og skal den være ny, lille, have 4 døre, med eller uden forsikring? er der krav til bagagerumspladsen? Hvor meget kan du lægge i udbetaling?

:-) Sisse som kører i kia picanto til 1234 kr pr md og 520 kr HELårlig grøn afgift og den er NY

Jeg kører I Opel Astra nu, men inden da have jeg også en Kia Picanto og den var jeg rigtig glad for den er bare billig i drift. Men det er en lille bil, der kan ikke engang stå en kasse øl i bagagerummet

Mette 37+2

Anmeld

18. maj 2010

Angel

Jo nyere bil, des mindre må man forvente i reperationsomkostninger
Mindre motor og vægt, gir billigere forsikring
Jo mindre forurening, og jo længere på literen, gir mindst forbrug

Min mor har købt en suzuki splash, den kostede under 100.000 fra ny, næsten ingenting i grøn afgift, og kører over 20 km på literen.
til gengæld er den hverken lækker at køre i eller se på..

Vi kører selv en gammel Mondeo fra 94, den var billig i indkøb men er forholdsvis dyr i drift (men det er vist generelt for biler i den alder) til gengæld med masser af køreglæde

Anmeld

18. maj 2010

betski

Patrick07 skriver:

Skal det være en stor bil - brugt bil - disel eller benzin ??

Fuldstændig lige meget - bare den er billig i drift (brændstof og afgift)

Anmeld

18. maj 2010

betski

Angel skriver:

Jo nyere bil, des mindre må man forvente i reperationsomkostninger
Mindre motor og vægt, gir billigere forsikring
Jo mindre forurening, og jo længere på literen, gir mindst forbrug

Min mor har købt en suzuki splash, den kostede under 100.000 fra ny, næsten ingenting i grøn afgift, og kører over 20 km på literen.
til gengæld er den hverken lækker at køre i eller se på..

Vi kører selv en gammel Mondeo fra 94, den var billig i indkøb men er forholdsvis dyr i drift (men det er vist generelt for biler i den alder) til gengæld med masser af køreglæde

Vil nok bruge max 40.000 kr på det og er blevet frarådet at købe suzuki da sikkerheden vist ikke er ret god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.