frustration.... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

tb

jeg var i kontrolscanning i går (35+1), da jeg har en kronisk tarmsygdom.. så vil de gerne scanne lidt ekstra for at se om hun tager nok på.. og det gør hun i hvert fald  hun blev skønnet til 2.800 gram, så hun er en lille tyk én..

men nu går bekymringen så på mig i stedet for  min mave har været lidt tosset de sidste par dage og derfor vil de gerne se mig til scanning igen om 2 uger.. hvis det er blevet værre med maven der kan det være de vil overveje kejsersnit.. øv øv!!! havde bare sådan håbet på at kunne få lov til at føde normalt denne gang.. da jeg fik min store pige for 9 år siden endte det i AKS uden veer, vandafgang eller noget som helst, da hun lå med rumpen nedad 14 dage over tid og hun var for stor til at vende.. men hende her ligger heldigvis allerede med hovedet nedad, så der er mine chancer for en normal fødsel jo rigtig gode  håber bare sådan at kunne få lov til at opleve en normal fødsel!!

for mig

skulle bare lige ud med mine tanker..

kh tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

klmf

Jeg krydser også for dig God fødsel!

Anmeld

18. maj 2010

lululupo

18. maj 2010

tb

er der ikke nogen som har en tarmsygdom og som kan fortælle lidt om deres fødselsoplevelse??? havde nemlig ikke sygdommen da jeg fik min store pige og er selvfølgelig lidt spændt på om det har nogen indflydelse på det hele

Anmeld

18. maj 2010

CamillaSoefelt

Krydser fingre for dig.. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.