Mit "3. Bryst"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Patrick07

Min kæreste har i noget tid kaldt min mave for det 3. bryst, da mine bryster er VOKSET SINDSYGT MEGET.. og maven har ca. samme størrelse (mener nu den er lidt større) men men.. så forlede skreg min kæreste af grin.. For nu er min navle så begyndt at stritte ud af så det fakitsk godt kunne ligne en stiv patvorte når jeg har trøje på hehe  

Hilsen hendes som er SUPER glad for hendes 3. bryst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Mira0911

Fniis...

Min navle strittede også bare lige ud i liften, sidst i graviditeten..

Anmeld

18. maj 2010

Patrick07

MoarJ skriver:

Fniis...

Min navle strittede også bare lige ud i liften, sidst i graviditeten..

Det gjorde min også med min første graviditet... men nu gør den det allerede her hvor jeg er halvvejs.. og det ser altså lidt underligt ud  

Anmeld

18. maj 2010

kimfrit

Jeg var en uge i Prag, og da jeg kom hjem havde min navle også vendt sig ud, til stor fornøjelse for min kæreste

Det sjovt at se sin navle sådan, Hehe

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Patrick07 skriver:

Det gjorde min også med min første graviditet... men nu gør den det allerede her hvor jeg er halvvejs.. og det ser altså lidt underligt ud  

Kan kun give dig ret, det ser lidt underligt ud...

Anmeld

18. maj 2010

Lillefe

Hehe sjov historie.. dog skal jeg nok først hen over soemmeren før min vender ud af tror jeg (da jeg er 180 og har en del plads)

Anmeld

18. maj 2010

Patrick07

Ser lige om jeg kan overtale ham til at tage et billede i aften af mavsen, så jeg kan ligge det ind

Anmeld

18. maj 2010

Roxie

Hhahah det gør min navle også, og jeg har fundet ud af at den er sååå blød at røre ved det ser total griner ud når den buler blusen ud hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.