Vil i se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Klumpe-dumpe

Hvor stor Dronningen er blevet...

Altså jeg kan virkelig blive overrasket, når jeg kommer til at kikke på hende, og ser hvor stor hun er blevet. (Hendes målestok;)

Tænk sig, for 15 mdr. siden målte den lille fugl 38 cm. og nu måler hun ca. 76. Altså hun har fordoblet sin længde og har 7x sin vægt på denne tid. Har 12 tænder og et ord forråd, der tæller omkring 13-15 ord  -Og ja så er hun en meget kærlig pige, som mysser trapperne, når hun kravler op af dem, skal mysse væggen, lampen og gardinet godmorgen.  

Knus fra Trine, som har taget en fridag, for at gøre hovederengøring, men liiiiige laver en overspringshandling;)

Ps. I er meget velkommen til at sætte billeder ind, af jeres troldeunger.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

sarahb

hvor er det vildt at tænke på..
At man vokser såååå meget..

Hun er jo bare så smuk og skøn, hun er da bare så charmerende med de store skønne øjne...

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hvor stor Dronningen er blevet...

Altså jeg kan virkelig blive overrasket, når jeg kommer til at kikke på hende, og ser hvor stor hun er blevet. (Hendes målestok

Tænk sig, for 15 mdr. siden målte den lille fugl 38 cm. og nu måler hun ca. 76. Altså hun har fordoblet sin længde og har 7x sin vægt på denne tid. Har 12 tænder og et ord forråd, der tæller omkring 13-15 ord  -Og ja så er hun en meget kærlig pige, som mysser trapperne, når hun kravler op af dem, skal mysse væggen, lampen og gardinet godmorgen.  

Knus fra Trine, som har taget en fridag, for at gøre hovederengøring, men liiiiige laver en overspringshandling

Ps. I er meget velkommen til at sætte billeder ind, af jeres troldeunger.

ih hvor er dte lææææææææææænge siden trine!

hvordan har i det?? er det slut med sygdom eller?

sikke stor Malutten er blevet, og smuk som altid!! og så kan jeg se at hun er begyndt at kaste håndtegn... hi hi

Anmeld

18. maj 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ih hvor er dte lææææææææææænge siden trine!

hvordan har i det?? er det slut med sygdom eller?

sikke stor Malutten er blevet, og smuk som altid!! og så kan jeg se at hun er begyndt at kaste håndtegn... hi hi

Ja det er ved, at være længe siden.... Altså jeg følger dagligt med, men når ikke lige, at svare på div tråde.

Ja hun er blevet KÆMPE stor.

Tjao, Lutten er lige blevet testet positiv for allergi mod hunde og tror også hun er allergisk mod gede. Da hun fik symp. efter ha´leget med dem i zoo i torsdags. -Og ja hun får stadig MØB, med ca 2-3 ugers mellemrum. Men det har lettet efter hun fik dræn, hun er i hvert fald ikke så mærket af det.

Min mave er stadig ikke i orden, men har været ude og blive tjekket igen. Og der "opdagede" den læge, at de havde GLEMT, at give mig noget medicin, da jeg var indlagt. Så har stadig nogle sår, og et blødte stadigt... Så er nu kommet i rette behandling, men døjer stadig med smerter.

Kæmpe kram til dig :)

Anmeld

18. maj 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

hvor er det vildt at tænke på..
At man vokser såååå meget..

Hun er jo bare så smuk og skøn, hun er da bare så charmerende med de store skønne øjne...

Ih 1000 tak.

Ja jeg synes jo også hun er ufattelig smuk.

Anmeld

18. maj 2010

iln

Er helt betaget af det fine lange hår. Hvor er hun bare dejligt Trine. Hvordan går det med jer?

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Ja det er ved, at være længe siden.... Altså jeg følger dagligt med, men når ikke lige, at svare på div tråde.

Ja hun er blevet KÆMPE stor.

Tjao, Lutten er lige blevet testet positiv for allergi mod hunde og tror også hun er allergisk mod gede. Da hun fik symp. efter ha´leget med dem i zoo i torsdags. -Og ja hun får stadig MØB, med ca 2-3 ugers mellemrum. Men det har lettet efter hun fik dræn, hun er i hvert fald ikke så mærket af det.

Min mave er stadig ikke i orden, men har været ude og blive tjekket igen. Og der "opdagede" den læge, at de havde GLEMT, at give mig noget medicin, da jeg var indlagt. Så har stadig nogle sår, og et blødte stadigt... Så er nu kommet i rette behandling, men døjer stadig med smerter.

Kæmpe kram til dig

er det så fordi Luttens immunforsvar er lidt nedsat at hun får MØB? Nikoline har også lige haft, men ja, de har ikke nær så ondt når de har dræn:0) det er en stor lettelse!! altså, trist at Lutten har allergi overfor hunde, men godt at i ved det nu... det er da ikke utænkeligt at den også er gal med geder så, de har jo også pels... men så skal du bare holde hende fra hunde? andt kan man ikke gøre kan man? (jeg aner ikke en dyt om den slags allergier...)

hold kæft mand (undskyld sproget), havde de glemt noget medicin? har du så ikke været vildt træt? når du sådan har blødt invendigt.... det er da ikk så underligt at du har haft ondt! jeg håber da det går iorden nu!

sender dig et stort stort knus!

Anmeld

18. maj 2010

oo

hold da op!! ja der er ikke meget fugleunge tilbage over hende!! og så synes jeg hun ligner sin mooooaaaar

Anmeld

18. maj 2010

lion

Sikke stor hun er blevet.

Kan rigtig godt li det billedet hvor hun er i bad og har total strit hår.

Anmeld

18. maj 2010

TbCp

Åhhhh det lækre malut-prut!
Og for pokker hvor hun dog vokser!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.