Du kender min holdning hehe.. 
Har prøvet begge dele, med Mads var det zoneterapi og med Sofia var det Kiropraktor.. Kan anbefale begge ting. Grunden til jeg personligt mest er til kiropraktor, er fordi det har været det mest effektive på mine unger, Sofia nød at få behandling.(nærmest massage)
Kiropraktik er ikke kun til hvis de er fastlåste, har farvoritsider osv, men hjælper også kolikbørn. Min kirporaktor forklarede mig sidst, jeg var der, at nogle børn kan have nogle nervebaner i ryggen, som sidder fast, og dem kan de gå ind og løsne.. Det er ikke noget man fysisk kan se på dem, men det kan vise sig som kolik, hvor de græder meget, har maveproblemer, eller problemer med maden, søvn osv.. Symptomer man normalt ikke ville forbinde med noget man skal bruge en kiropraktor til, men de skulle kunne afhjælpe det.
Men så igen har jeg også prøvet zoneterapi, og det virkede også, det tog bare lidt længere tid før der var en markant ændring med ham.. Men det virkede.. 
Men det er jo op til jer, hvad i tror vil have den største effekt på Jonathan, i kender ham bedre end nogen andre.
Anmeld