Hvad læser i for jeres børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

anna-jonas

Mangler inspiration................så fyr af........Hold jer endelig ikke tilbage.

Vi læser nemlig rigtig meget for vores piger, og er flittige gæster på biblioteket. Vi har været igennem Alfons, Pippi, Peddersen og Findus, Babapappa, Mumitoldene og Totte/Lotte-bøgerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

JustAnotherName

Bianca er helt fjale med Peter Pedal for tiden - måske det ku være en idé?

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Mangler inspiration................så fyr af........Hold jer endelig ikke tilbage.

Vi læser nemlig rigtig meget for vores piger, og er flittige gæster på biblioteket. Vi har været igennem Alfons, Pippi, Peddersen og Findus, Babapappa, Mumitoldene og Totte/Lotte-bøgerne.

Freja gider ikke bøger endnu - hun har for meget krudt i bleen...

Et must-read for alle børn er mis med de blå øjne.. den er såååå søøød!

Anmeld

18. maj 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Laura bøgerne.

Fik Anna en biblen af kirken, da hun blev døbt. Hvis det er kunne han jo læse den!

Cassandra elsker bøger, så det er bare dejligt at jeg fik bøger med posten til hende ca 2 mdr før termin.

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

sidder og tænker: H.C. Andersen.....

Anmeld

18. maj 2010

Bondepigen

Emma er endnu lidt ligeglad med hvad der læses for hende, hun er mere interesseret i at kigge billeder....

Men jeg kan da huske, hvad jeg selv var helt pjattet med som barn, og det har jeg planer om at læse for Emma, når hun gider lytte...

Troldepus, Grimms eventyr og HC. Andersen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.