Gravid efter SA? Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

BulleMulle

Hej tøser ..

Tænkte på hvor lang tid der gik for jer, der har prøver at have SA før i blev gravide igen ? Eller i har hørt om nogen ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

M.O.A.R.

prøvede det sidste år d 3 maj, og testede positiv herhjemme i midten af august, og positiv hos lægen den 26 august..
så 2 - 3 måneder

Anmeld

17. maj 2010

Lon1976

Hej - Først vil jeg gi en for det du har været ude for, det er noget øv.

Og for at komme med et svar, så havde jeg en medicinsk abort i januar og blev gravid igen 2 mdr. efter. Ikke for at skræmme dig, så endte denne graviditet desværre også i en medicinsk abort - så her tror vi på at 3. gang er lykkens gang.

Jeg krydser virkelig fingre for at du snart bliver vellykket gravid

Anmeld

17. maj 2010

Valle81

BulleMulle skriver:

Hej tøser ..

Tænkte på hvor lang tid der gik for jer, der har prøver at have SA før i blev gravide igen ? Eller i har hørt om nogen ?

Knus

Hejsa,

Først vil jeg sige at jeg føler med Jer og ved hvordan i har det. Sidste år hvade jeg en SA i 8 uge, det er så hårdt, men man kommer heldigvis også på den anden side af det. Men sørge skal man

For at svare på dit spørgsmål, så havde jeg en mens after min SA og så var jeg gravid igen og har netop født en sund og rask dreng:0)

Stort knus og held og lykke

Anmeld

17. maj 2010

blomst84

Jamen her gik det stærkt 

1.gang SA gravid igen efter første mens

2.gang SA gravid nåede ikke at have nogen mens..

STORT  til dig 

Anmeld

17. maj 2010

BulleMulle

blomst84 skriver:

Jamen her gik det stærkt 

1.gang SA gravid igen efter første mens

2.gang SA gravid nåede ikke at have nogen mens..

STORT  til dig 

Tak for  

Men anden gang du havde en SA var så anden gang så der mistede du igen .. så kan jeg vel os ende med det :/

Hvor langt er du henne nu ? Og hvor langt plejer du at være henne når du får SA?

Og tillykke med graviditen (:

Anmeld

17. maj 2010

blomst84

BulleMulle skriver:

Tak for  

Men anden gang du havde en SA var så anden gang så der mistede du igen .. så kan jeg vel os ende med det :/

Hvor langt er du henne nu ? Og hvor langt plejer du at være henne når du får SA?

Og tillykke med graviditen (:

Altså der er altid en risiko når man starter projekt-baby, men man kan heldigvis få det der hedder en tryghed scanning, en tidlig scanning så man kan få lidt ro i sjælen    den første gang jeg abortrede var jeg 6+4 og anden gang var jeg 6+1.. i dag er jeg 5+6 og håber på det bedste   

Har i prøvet længe ? 

Anmeld

17. maj 2010

pussekat

BulleMulle skriver:

Hej tøser ..

Knus

hejsa

ja jeg kan kun sige fra mig selv jeg have en i januar fik en sa i 7+4 og her lige en her i onsdag den 12-5 i uge 4 så ja jeg kan bliv gravid men som mand sige det skal jo også bliv der ind så nu hold vi nok til efter sommeferie inge vi start op igen på sygehus i icsi igen  er lige træt af det ikke vil lykke

men  for vi alle samme få lov til at prøve det

Anmeld

17. maj 2010

BulleMulle

blomst84 skriver:

Altså der er altid en risiko når man starter projekt-baby, men man kan heldigvis få det der hedder en tryghed scanning, en tidlig scanning så man kan få lidt ro i sjælen    den første gang jeg abortrede var jeg 6+4 og anden gang var jeg 6+1.. i dag er jeg 5+6 og håber på det bedste   

Har i prøvet længe ? 

Held og lykke med den her gang

Vi har prøvet siden januar, så for mig er det lang tid... Havde ikke lige regnet med det ville tage så lang tid.. Og så tager det har bare pusten fra mig

Anmeld

17. maj 2010

blomst84

BulleMulle skriver:

Held og lykke med den her gang

Vi har prøvet siden januar, så for mig er det lang tid... Havde ikke lige regnet med det ville tage så lang tid.. Og så tager det har bare pusten fra mig

1000 tak  håber virkelig også din næste graviditet bliver fantastisk og selvfølgelig gør den det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.