Emmaljunga spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Kvindemin

Syntes jeg ser de der Emmaljunga barnevogne over alt, men de store af slagsen.
Hvad hedder de små og hvor kan jeg finde dem? Dem med mindre stel og mål, så os små mennesker også kan se over barnevognen

Og var der ikke en herinde der lavede fluenet med pynt, eller ved i hvor man kan finde disse henne?

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

K&S

Chritinap skriver:

Hvad hedder de små og hvor kan jeg finde dem? Dem med mindre stel og mål, så os små mennesker også kan se over barnevognen

Og var der ikke en herinde der lavede fluenet med pynt, eller ved i hvor man kan finde disse henne?

Vh

Vi har lige bestilt en Emmaljunga kombi-vogn - den er jo mindre i stellet og liggemålet - vi har så valgt med sportsstel og teleskopstyr, så manden også kan gå med den uden at skulle "bøje" ryggen, der er en del højdeforskel på os  

Er det sådan en du mener?

Den findes i 3 varianter - Edge, Mondial eller ? (kan ikke huske hvad standard modellen hedder) men standardmodellen er med træbund, hvor de 2 andre modeller er med Thermo Base bund...!

Katja

Anmeld

17. maj 2010

LRJ

Chritinap skriver:

Vh

vi har den lille, men aner ikk hva den hedder og kan ikk finde hvor jeg skal se hva den hedder henne på den har været ude og lede - og kan ikk fortælle dig hvor den er købt, da det er en gave

Anmeld

17. maj 2010

Kvindemin

K&S skriver:

Vi har lige bestilt en Emmaljunga kombi-vogn - den er jo mindre i stellet og liggemålet - vi har så valgt med sportsstel og teleskopstyr, så manden også kan gå med den uden at skulle "bøje" ryggen, der er en del højdeforskel på os  

Er det sådan en du mener?

Den findes i 3 varianter - Edge, Mondial eller ? (kan ikke huske hvad standard modellen hedder) men standardmodellen er med træbund, hvor de 2 andre modeller er med Thermo Base bund...!

Katja

Hold da op der er mange muligheder, hva
Jamen så længe jeg ved hvad den 'lille' model hedder, så kan jeg ggå ud fra det. de er bare ikke i Babysam i vores by, så hvor pokker mon så jeg skal lede??

Så sådan en combi en mindre i højden også?? Eller.
De der surpreme er jo bare enormt store   - var helt væk

Det er fordi jeg kender en der har den lille model, men der var 'alu fælge' på, men det er der ikke på dem alle sammen måske?

Anmeld

17. maj 2010

K&S

Chritinap skriver:

Hold da op der er mange muligheder, hva
Jamen så længe jeg ved hvad den 'lille' model hedder, så kan jeg ggå ud fra det. de er bare ikke i Babysam i vores by, så hvor pokker mon så jeg skal lede??

Så sådan en combi en mindre i højden også?? Eller.
De der surpreme er jo bare enormt store   - var helt væk

Det er fordi jeg kender en der har den lille model, men der var 'alu fælge' på, men det er der ikke på dem alle sammen måske?

Vi har bestilt vores i ØnskeBørn, men ved ikke hvor man ellers skal finde dem henne - helt præcis hedder modellerne Emmaljunga Duo Combi (Egde, Mondial, ?).

Den findes med classic stel & sport stel, men jeg ved ikke om den ene er med alu-fælge, jeg tror det ikke...!

Emmaljunga har deres eget katalog, hvor man kan se/læse om alle deres modeller med billeder og specifikationer

Håber du kan finde frem til en forhandler  

Anmeld

17. maj 2010

merichs

På Emmaljungas hjemmeside kan du finde en forhandlerliste

http://www.emmaljunga.dk/locator.asp?lang=DK&rmode=1

Anmeld

17. maj 2010

Mutti2B

"Kære Børn" i Torvecentret har dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.