Store fremskridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Vinker

Det går bare så meget fremad med Niklas Emil for tiden. Der er på kort tid sket stor forandring i hans reaktion overfor andre mennesker og hvor er det bare en lettelse at mærke!

Første gang jeg rigtig mærkede en forandring var da vi hjemme hos min far og papmor for at fejre morsdag. Vi var der sammen med min søster, hendes mand og deres to børn. Derudover var mine to mindre brødre der. Vi var forberedte på at Niklas Emil højst sandsynligt ville reagere som han havde gjort de sidste par gange vi havde været sammen med andre; han ville blive ked af det, bange og bare klamre sig fast til os som en lille abeunge..... Vi blev heldigvis glædeligt overrasket

Da vi kom derhjem var han selvfølgelig meget tilbageholdende, men da han så at vi skulle have boller og kage så kunne han pludselig snakke og sørme også spise (dog ville han sidde på skødet af sin far) men han småpjattede med sin kusine og fortalte hende at han spiste boller og kage. Allerede dét var en stor forandring!                  

Det endte faktisk med at Niklas Emil rendte rundt og legede og hyggede sig rigtig meget. Dog ville han ikke rigtig snakke med de andre voksne eller op til dem, men de fik da ALLESAMMEN en lille mys på munden da vi skulle hjem

Vi var helt høje af den oplevelse og super glade over at mærke hvordan det nu går den rette vej igen

De har siden også fortalt i vuggestuen at de fornemmer det er blevet meget bedre, og vi oplever mange små episoder hvor vi bare kigger på hinanden fordi han slet ikke er så bange af sig mere. Han er dog stadig en del tilbageholdende, men slet slet ikke i samme grad!        

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

anna-jonas

Skøn læsning...............ved i hvad forandringen skyldes??

Anmeld

17. maj 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Skøn læsning...............ved i hvad forandringen skyldes??

Nej jeg synes ikke der er nogen speciel grund til at han har ændret sig så meget pludselig, men måske det nok skyldes at han stille og roligt har fået forståelsen for at andre mennesker ikke er farlige og at der også er plads til ham....!?

Igår var vi i Kvickly og handle og der stod han med en legetøjsbil. Så kom der en pige hen i nærheden af ham (hun var et par år ældre) og han gik hen imod hende og ville vise hende bilen, men hun blev bange og gik.... Det var bare så vildt pludselig at se den modsatte episode!

Anmeld

17. maj 2010

JustAnotherName

Iiihh hvor er det da dejligt. Skønt for både Jer og ham! 

Anmeld

17. maj 2010

Ida.

Hvor er det bare dejligt at læse Rikke - det må virkelig være skønt for jer alle!!

Anmeld

18. maj 2010

lion

Hvor er det bare dejlig læsning, at NE er blevet mindre bange for folk.

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Det går bare så meget fremad med Niklas Emil for tiden. Der er på kort tid sket stor forandring i hans reaktion overfor andre mennesker og hvor er det bare en lettelse at mærke!

Første gang jeg rigtig mærkede en forandring var da vi hjemme hos min far og papmor for at fejre morsdag. Vi var der sammen med min søster, hendes mand og deres to børn. Derudover var mine to mindre brødre der. Vi var forberedte på at Niklas Emil højst sandsynligt ville reagere som han havde gjort de sidste par gange vi havde været sammen med andre; han ville blive ked af det, bange og bare klamre sig fast til os som en lille abeunge..... Vi blev heldigvis glædeligt overrasket

Da vi kom derhjem var han selvfølgelig meget tilbageholdende, men da han så at vi skulle have boller og kage så kunne han pludselig snakke og sørme også spise (dog ville han sidde på skødet af sin far) men han småpjattede med sin kusine og fortalte hende at han spiste boller og kage. Allerede dét var en stor forandring!                  

Det endte faktisk med at Niklas Emil rendte rundt og legede og hyggede sig rigtig meget. Dog ville han ikke rigtig snakke med de andre voksne eller op til dem, men de fik da ALLESAMMEN en lille mys på munden da vi skulle hjem

Vi var helt høje af den oplevelse og super glade over at mærke hvordan det nu går den rette vej igen

De har siden også fortalt i vuggestuen at de fornemmer det er blevet meget bedre, og vi oplever mange små episoder hvor vi bare kigger på hinanden fordi han slet ikke er så bange af sig mere. Han er dog stadig en del tilbageholdende, men slet slet ikke i samme grad!        

fedt Rikke!

hvor er det dejligt at høre!!!

Anmeld

18. maj 2010

sarahb

ej hvor fantastisk.. det er jo bare så godt at han bløder op..

Skønt at høre smukke..

Anmeld

19. maj 2010

Lilletrold

Hvor er det bare skønt Mette

Anmeld

19. maj 2010

Vinker

Lilletrold skriver:

Hvor er det bare skønt Mette

Ja det er skønt, men jeg hedder altså ikke Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.