Babyer til optagelse af små motorik-film søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

rikke minimotion

Baggrund

Vi skal i gang med at producere en række små film, som skal fungere som inspiration til gode grundlæggende sansemotoriske lege og øvelser for børn i alderen 0-1 år. Øvelserne, som I kan lave derhjemme, er med til at give jeres barn et godt fundament for dets kropslige – og personlige udvikling. Øvelserne er udviklet i af børnefysioterapeut Karoline Winterø og kiropraktor Karina Gyrst. Og til brug ved disse optagelser skal vi bruge et antal babyer i alderen 1-12 måneder.

Hvor foregår optagelserne og hvor lang tid tager det?

Optagelserne kommer som udgangspunkt til at foregå i Odense. Og vi forventer, at du skal afsætte en hel dag til selve optagelsen. Der vil være optagelser af flere børn samme dag og der kan derfor forekomme ventetid. Der vil være mad og drikke i løbet af dagen. Vi forventer at optagelserne kommer til at foregå i juni 2010.

Læs mere på www.minimotion.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

//RIKKE

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

klmf

Har tilmeldt mig og håber da vi får lov at komme med

Hilsen Charlotte

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

rikke minimotion skriver:

Baggrund

Vi skal i gang med at producere en række små film, som skal fungere som inspiration til gode grundlæggende sansemotoriske lege og øvelser for børn i alderen 0-1 år. Øvelserne, som I kan lave derhjemme, er med til at give jeres barn et godt fundament for dets kropslige – og personlige udvikling. Øvelserne er udviklet i af børnefysioterapeut Karoline Winterø og kiropraktor Karina Gyrst. Og til brug ved disse optagelser skal vi bruge et antal babyer i alderen 1-12 måneder.

Hvor foregår optagelserne og hvor lang tid tager det?

Optagelserne kommer som udgangspunkt til at foregå i Odense. Og vi forventer, at du skal afsætte en hel dag til selve optagelsen. Der vil være optagelser af flere børn samme dag og der kan derfor forekomme ventetid. Der vil være mad og drikke i løbet af dagen. Vi forventer at optagelserne kommer til at foregå i juni 2010.

Læs mere på www.minimotion.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

//RIKKE

ej hvor ærvligt at det er på fyn

den hest var jeg helt sikkert hoppet på, bare for sjov

øv øv men held og lykke med optagelserne og håber det bliver et hit så i skal lave flere (helst på sjælland )

Anmeld

18. maj 2010

rikke minimotion

Hej Charlotte,

Ja, tak for din mail og info - optagelserne kommer til at foregå i slutningen af juni og begyndelsen af juli, så jeg håber, at du kan der. Jeg lader høre fra mig, når jeg har de sidste detaljer klar!

Og til 'millesofie', så er det da dejligt at du havde lyst til at være med - og jeg skal nok give lyd hvis vi rykker til Sjælland :-). Måske kender du nogle på Fyn, som kunne have interesse i at deltage?

KH//RIKKE

Anmeld

18. maj 2010

Daisy

Øv er sat til at føde midt August, var ellers helt til i at være med.

Held og lykke med det

Anmeld

18. maj 2010

line melias mor

så har vi også meldt os til  det lyder rigtig spændende

Anmeld

18. maj 2010

Karo

Jeg er også fra sjæland, så vi springer også over. Men sig endelig til hvis i kommer til københavn, for så kunne jeg godt finde på at tilmelde mig sammen med min datter Ida (7 uger gammel).

Anmeld

19. maj 2010

rikke minimotion

Hej,

Mange tak for jeres positive henvendelser og kommentarer! Og det er nogle helt vildt skønne billeder af jeres børn!

Lige nu er det specielt børn på 1-3 måneder og børn på 6-10 måneder, som jeg mangler.

Datoerne for optagelserne bliver højst sandsynligt i uge 27. Og kommer til at foregå i studie i Odense.

Inden optagelserne bliver du inviteret til et kort intro møde hvor du vil få gennemgået de øvelser, som du og dit barn skal lege inden optagelserne.

Glæder mig til at høre fra dig!

//RIKKE

Anmeld

19. maj 2010

Pige2009

Jeg har tilmeldt min datter på knap 7 mdr. Glæder mig til at høre mere...

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.