sele i barnevogen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja hvornår begyndte i og bruge sele i barnvogen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

LotteN

mener det var da hun kunne begynde at hive sig op selv..

Anmeld

17. maj 2010

Miss Tina

da han startede i DP som 9 mdr, han har aldrig været meget for selv at sætte sig op - kom dog stærk efter det.

Anmeld

17. maj 2010

Mie A

Da de var ca. 4-5 måneder.

Anmeld

17. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ok jeg kom nemlig ud til min søn idag som sov i barnvogen han hade benene ud over barnevogen og var  ville gerne op, nu vel tid!!!

Anmeld

17. maj 2010

4kløver

min har sele på.. tør ikke andet

Anmeld

17. maj 2010

Mor Til Julie<3

Julie, bruqer ikk sele endnu ... Men ska have købt en til hene får hun prøver på oq hive siq op oq finde kanterne så kun ka holde fat oq sætte siq op i barnevoqnen ...

Anmeld

17. maj 2010

saxa

Brugte sele fra Yasmin var omkring 3mdr tror jeg nok.. Det var ihvertfald tidligt, turde ikke andet.. Hun var nemlig rimelig hurtig til at hive sig op..

Anmeld

17. maj 2010

Brams

Vi startede for 2 uger siden da Lærke blev 6 mdr. ikke fordi hun er begyndt at trække sig selv om, men jeg tør ikke løbe risikoen hvis hun én dag pludselig sidder op og er på vej udover.

Anmeld

17. maj 2010

Decoban

Vi satte selen i barnevognen, da vi tog liften ud, der var Simone knap 6 mdr.

Hun sætter sig stadig ikke selv op i vognen, men sidder indimellem op, når vi er ude at gå tur, og så er den rar at have i.

og så syntes jeg vi lige så godt kunne gøre det til en vane at den skulle på, fra start i stedet for at vi ente med at få den i for sent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.