Status

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Skouboe

Lige en lille update herfra oven på mit hælden vand ud af ørerne i weekenden

Jeg er jo stadig den heldige ejer af denne her forkølelse så jeg har feber og snotter og har det rigtigt æv, men jeg valgte alligevel at tage på arbejde i morges for at få snakket opgaver og sygemelding med min chef.

Jeg fik mig kvindet op på trods af forkølelse til at lave en opgave liste, få printet nogle papirer han skulle skrive under på osv, og sendte ham en mail om at jeg gerne lige ville have 10 minutter med ham (det er helt håbløst at indkalde ham til møde mandag, tirsdag og onsdag, da hans kalender er totalt booket, men han plejer at kunne finde 10 minutter hvis man beder om det).

Mit udspil var at jeg ville bruge denne uge på at lukke de opgaver jeg havde listet og hvad han evt. havde af ting der lige skulle være færdige og så ville jeg lægge mig syg fra på mandag. Det var helt fint med ham. Vi fik ordnet barselspapirer til HR og snakket opgaverne igennem og han tilføjede et par ting til listen og alt gik uden skyggen af problemer eller sure miner, så det ser ud til at jeg forlader tingene pænt og ordentligt og det betyder rigtigt meget for mig.

Den eneste ulempe er denne her åndssvage forkølelse, som gør at jeg har det elendigt, men jeg må bare bide tænderne sammen og spise nogle piller for at holde feberen nede og ellers få overstået denne uge, så kan jeg slappe af og pleje mit helbred fra på fredag.

Hillerød er kommet i tanke om at jeg eksisterer - jeg blev ringet op i dag af sekretæren, der lige havde sendt mig en indkaldelse til en læge samtale sidst i Juni, hvor vi skal diskutere fødsel. Det hjælper tilsyneladende at beslutte sig for at de kan rende og hoppe.

Riget er det stadig ikke lykkedes mig at komme igennem til og heller ikke Frederikssund, men det skal nok lykkes mig - før eller siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Milka

lyder som en yderst fornuftig chef du har! men også som en hård uge du har foran dig. god bedring, pernille, håber du kommer godt over på den anden side af fredag

Anmeld

18. maj 2010

lion

Forkølelse er bare ikk sjovt når man er gravid, jeg havde det meste de første 6 mdr med Julius. Man bliver hel flad af det.

Hvor er det bare dejligt at du har sådan en god chef og at der ingen sure miner er.

HVor pusigt at Hillerød kontater dig, nu hvor du var indstillet på de kunne rende dig. TYPISK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.