AV det spænder i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.103 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Englebisse

Hej!

Efter jeg er kommet hjem fra arbejde idag er det begyndt at spænde i min mave når jeg står og går. Det føles ikke som pluveer. Det hjælper når jeg sidder lidt ned og slapper af.

Er det overbelastning eller bare fordi den vokser godt nu? Jeg er også meget træt selvom jeg faktisk sover godt 6-7 timer. Jeg er  forresten i uge 22+4.

Er der nogen der har eller oplever det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Englebisse

Slet ingen der har et svar?

Anmeld

17. maj 2010

Risen

Englebisse skriver:

Hej!

Efter jeg er kommet hjem fra arbejde idag er det begyndt at spænde i min mave når jeg står og går. Det føles ikke som pluveer. Det hjælper når jeg sidder lidt ned og slapper af.

Er det overbelastning eller bare fordi den vokser godt nu? Jeg er også meget træt selvom jeg faktisk sover godt 6-7 timer. Jeg er  forresten i uge 22+4.

Kan desværre ikke hjælpe.. Umiddelbart synes jeg det lyder fuldstændigt som plukkeveer.. Men det siger du jo selv det ikke er ? Så er rimelig lost .. Sorry.. Håber det går lidt i sig selv igen.. Masser af afslapning til dig..

Anmeld

17. maj 2010

XXSS

Jeg havde det samme inden jeg blev "sygemeldt" - det spændte helt vildt i min mave - plukveer bare jeg gik til bussen fra arbejde - var også ret stresset så jeg er overbevist om at det skyldtes det.

Få slappet af og pas på dig selv  Er du utryg så kontakt din læge.

Anmeld

17. maj 2010

mrsMary

Det kunne også være bindvævet mellem mavemusklerne som strækkes. Jeg oplever også, at maven bliver 'træt'/spænder efter en lang dag, men at det ikke er decideret plukveer. Hos mig hjælper det også at sidde eller ligge for at aflaste mavemuskler og bindevæv.

Anmeld

17. maj 2010

K&S

Englebisse skriver:

Hej!

Hej hej

Jeg er 26+6 nu, men har i mange måneder haft ondt i maveskindet i perioder, mest om aftenen - jeg tror bare, det er huden, der ikke kan følge med, når baby vokser...!

Det har taget nogle af mine spændinger at smøre maven ind i babyolie og så ellers bare ligge eller sidde lidt ned - håber du finder et trick, der virker for dig

Katja

Anmeld

17. maj 2010

Englebisse

Risen skriver:

Kan desværre ikke hjælpe.. Umiddelbart synes jeg det lyder fuldstændigt som plukkeveer.. Men det siger du jo selv det ikke er ? Så er rimelig lost .. Sorry.. Håber det går lidt i sig selv igen.. Masser af afslapning til dig..

Ja for min mave bliver ikke hård når det spænder. Så derfor tror jeg ikke det er plukveer. Jeg har måske bare stresset for meget idag.

Anmeld

17. maj 2010

Englebisse

Tanja78 skriver:

Jeg havde det samme inden jeg blev "sygemeldt" - det spændte helt vildt i min mave - plukveer bare jeg gik til bussen fra arbejde - var også ret stresset så jeg er overbevist om at det skyldtes det.

Få slappet af og pas på dig selv  Er du utryg så kontakt din læge.

Ja for jeg tænker nemlig på om jeg har stresset for meget idag. Det bliver også hårde nu jo længere hen man kommer i graviditeten. Havde bare slet ikke sådanne spændninger i maven da jeg ventede den første.

Men må prøve at slappe godt af i aften og så se om det ikke er forsvundet til i morgen.

Tak for dit svar

Anmeld

17. maj 2010

Englebisse

mrsMary skriver:

Det kunne også være bindvævet mellem mavemusklerne som strækkes. Jeg oplever også, at maven bliver 'træt'/spænder efter en lang dag, men at det ikke er decideret plukveer. Hos mig hjælper det også at sidde eller ligge for at aflaste mavemuskler og bindevæv.

Når ja det havde jeg slet ikke tænkt på det kunne være. Den vokser jo også godt nu Jeg håber hvertfald lidt afslapning i aften kan hjælpe for det bliver ved med at spænde.

Tak for dit svar

Anmeld

17. maj 2010

Englebisse

K&S skriver:

Hej hej

Jeg er 26+6 nu, men har i mange måneder haft ondt i maveskindet i perioder, mest om aftenen - jeg tror bare, det er huden, der ikke kan følge med, når baby vokser...!

Det har taget nogle af mine spændinger at smøre maven ind i babyolie og så ellers bare ligge eller sidde lidt ned - håber du finder et trick, der virker for dig

Katja

Jeg mindes bare ikke at have disse spændninger i min første graviditet. Så derfor synes jeg det er mærkeligt jeg har dem denne gang, men selvfølgelig er to graviditeter ikke enes Jeg må se om lidt afslapning ikke hjælper i aften ellers må jeg prøve med lidt babyolie

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.