Bekymret! I uge 40, hvor meget liv skal man mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

elluL

Hej med jer alle.

Jeg venter mit første barn, med termin d.22 maj, så er 39+2. Men er blevet i tvivl om hvor meget jeg skal mærke lillemanden hver dag nu. Synes godt nok ikke der er meget spark og ryk derinde mere. Er det normalt?

Har mærket 3-4 små puf/ryk i løbet af idag. Er det nok, eller skal jeg mærke ham meget mere.

Knus fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Miia90

er ikk selv moar.

Men tror det er meget normalt

tænk på der er ikk så meget plads derinde til din lille dreng som der har været hvor han kunne  hoppe rundt derinde som før 

Mia

Anmeld

17. maj 2010

Mathilde

En stille baby kan være tegn på at du snart skal føde samtidig er der jo ikke meget plads til bevægelse mere...

Du SKAL mærke liv hver dag, men at baby er mere stille til sidst er meget normalt

Anmeld

17. maj 2010

elluL

Miia90 skriver:

er ikk selv moar.

Men tror det er meget normalt

tænk på der er ikk så meget plads derinde til din lille dreng som der har været hvor han kunne  hoppe rundt derinde som før 

Mia

Tak for svaret.

Du har nok ret, og selvfølgelig har han ikke særlig meget plads derinde mere. Bliver bare bekymret, når jeg er vant til bare for en uge siden, at han rykkede meget mere på sig.  

Anmeld

17. maj 2010

elluL

Mathilde skriver:

En stille baby kan være tegn på at du snart skal føde samtidig er der jo ikke meget plads til bevægelse mere...

Du SKAL mærke liv hver dag, men at baby er mere stille til sidst er meget normalt

Ih jamen det ville jo ikke gøre noget så  

Jeg mærker ham hver dag, bare ikke ligeså meget som jeg gjorde før. Men ja igen, det er nok pga. pladsmangel til den lille fyr.

Tak for svaret, dejligt at hører, at det hele nok er helt som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.