Hello Kitty på chokoladekage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.024 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

lonemus

Til august skal jeg lave en kage til min datters børnehave. Hun har så bestilt en alm chokoladekage (firkantet bradepande), med Hello Kitty på.

Men hvordan pokker skal jeg lave motivet - og af hvad? Kan man lave det med glasur?? MMF kan vel ikke bruges til en alm. chokoladekage og måske bliver det osse for vammelt!!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Nemesis

Jo MMf kan godt bruges til alm. chokoladekage :-) Så du kan jo evt. smøre kagen med noget chokoladefrosting eller slet ikke smøre den og så putte mmf på.

Du kan også gøre det at du lader chokoladekagen være og kun laver hello kitty i mmf og lægger ovenpå.

Jeg ved at andre har fundet et hello kitty billede som de har printet ud og så "overført" til mmf, ellers er jeg sikker på der er nogle af dem der gerne kommer med fif.

:-) Sisse

Anmeld

17. maj 2010

Jordbærpigen

Du kan også vælge at købe et billede i sukkerpapir/rispapir?

Anmeld

17. maj 2010

Dot D

lonemus skriver:

Til august skal jeg lave en kage til min datters børnehave. Hun har så bestilt en alm chokoladekage (firkantet bradepande), med Hello Kitty på.

Men hvordan pokker skal jeg lave motivet - og af hvad? Kan man lave det med glasur?? MMF kan vel ikke bruges til en alm. chokoladekage og måske bliver det osse for vammelt!!

Lone

Min svoger var alene hjemme, da deres datter fyldte år i november(svigerinden var på firmakursustur) så han måtte selv lave Hello Kitty. Han havde også en chokoladekage, på med hvid glasur, tegnede hovedet op med smeltet chokolade og med frugtfarve i glasuren tegnede han ansigt op. Det fedeste var Lauras kommentar om morgenen, da hun så den: " far det gør slet ikke noget, at du har lavet næsen lyserød". Daaaaahhhhh alle ved jo at hendes næse er gul, hi hi hi. Så det jeg vil sige er: Du kan sagtens pynte en chokoladekage med Hello Kitty uden en masse dikkedarer

Anmeld

17. maj 2010

Kamelia

lonemus skriver:

Lone

Jeg fandt et billede på nettet da jeg skulle lave i kængu-barnet på min datters lagkage.

Det var fra sådan en male-bogs side!

Så lavede jeg flere kopier og klippede ud i de dele der skulle til og skar det så ud i marcipan der var indfarvet og lagde det i glasuren!

Håber det giver mening!

Kamelia 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2010

Dot D

Kamelia skriver:

Jeg fandt et billede på nettet da jeg skulle lave i kængu-barnet på min datters lagkage.

Det var fra sådan en male-bogs side!

Så lavede jeg flere kopier og klippede ud i de dele der skulle til og skar det så ud i marcipan der var indfarvet og lagde det i glasuren!

Håber det giver mening!

Kamelia 

Hvor er den sød......

Anmeld

17. maj 2010

tumle81

Min mands niece blev 5 år i februar og hun kan rigtig godt lide Hello Kitty, så sådan en kage skulle hun have :-)

Jeg har lavet en bund af mmf og pyntet med Hello Kitty lavet af Royal Icing...

Knus Kathrina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.