Jeg saaaaavner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

LauraLW

at kunne sidde flere timer på baby.dk... eller bare have muligheden om ikke andet :-)

Synes dagene med baby går SÅ hurtigt, og får aldrig skrevet den FB eller ryddet op eller gået i bad (det sker dog, bare rolig hehe) eller noget som helst. Føler mig lidt fanget og er konstant træt (og syg  - men det er en anden historie).

Hvordan i alverden har I andre tid til at være her? ... og have et liv? :-) Hvad er hemmeligheden? BRING IT ON!

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Risen

LauraLW skriver:

at kunne sidde flere timer på baby.dk... eller bare have muligheden om ikke andet :-)

Synes dagene med baby går SÅ hurtigt, og får aldrig skrevet den FB eller ryddet op eller gået i bad (det sker dog, bare rolig hehe) eller noget som helst. Føler mig lidt fanget og er konstant træt (og syg  - men det er en anden historie).

Hvordan i alverden har I andre tid til at være her? ... og have et liv? :-) Hvad er hemmeligheden? BRING IT ON!

Laura

Hemmeligheden her er alt for mange plukkeveer og intet barn endnu ! Men tror bestemt heller ikke jeg kommer til at være herinde nær så meget når man har fået sit guld .. 

Anmeld

17. maj 2010

L.J.L

Jeg tror alle nybagte forældre vil have meget lidt overskud til alt andet end baby lige det første stykke tid. I skal jo lige lære hinanden at kende, og baby skal lige lære at komme ind i nogle gode rytmer hvilket for nogle sker hurtigt og for andre først lidt senere.

Da Lauritz kom troede jeg at nu var mit liv bare ham, ham og ham, kunne slet ikke se hvordan der skulle blive tid til at "leve" lidt igen

Men nu har han fået nogle rigtig gode soverytmer i løbet af dagen, så når han sover så har jeg tid til alt det praktiske og det hyggelige; Baby.dk blandt andet

Så bare rolig, det bliver bedre, hvis man kan sige det sådan...

Anmeld

17. maj 2010

LauraLW

Risen skriver:

Hemmeligheden her er alt for mange plukkeveer og intet barn endnu ! Men tror bestemt heller ikke jeg kommer til at være herinde nær så meget når man har fået sit guld .. 

hehe nej. Jeg havde sådan en ide om at jeg jo kunne sidde og hygge mig på computeren når baby sover.. og det kommer jeg nok også til, men det er ikke rigtig sket endnu. - For så er der det ene, og det andet, og det tredje... og så vågner baby igen. Helt i starten var det et spørgsmål om mentalt overskud... det havde jeg intet af, det var nemlig HÅRDT at blive mor. - Det læser man om inden, men ved det ikke rigtigt før man oplever det... og nu er det som om der er gået for lang tid. Føler jeg er koblet helt af :-)

Anmeld

17. maj 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Laura

Du er også saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavnet herinde:0)

Her er hemmeligheden en dreng der næsten sover 24-7 og en pige der er i skole:0)

Knus

Anmeld

17. maj 2010

Risen

LauraLW skriver:

hehe nej. Jeg havde sådan en ide om at jeg jo kunne sidde og hygge mig på computeren når baby sover.. og det kommer jeg nok også til, men det er ikke rigtig sket endnu. - For så er der det ene, og det andet, og det tredje... og så vågner baby igen. Helt i starten var det et spørgsmål om mentalt overskud... det havde jeg intet af, det var nemlig HÅRDT at blive mor. - Det læser man om inden, men ved det ikke rigtigt før man oplever det... og nu er det som om der er gået for lang tid. Føler jeg er koblet helt af :-)

hehe, ja tror mange har en ide om at er paradis at have en lille baby, og man tit glemmer hvor krævende sådan en lille basse er.. Men har indstillet mig på at man i hvert fald rent mentalt ikke har det samme overskud som før.. Så nu må vi se om det er en lille vildbasse eller en lille engel som kommer til juni .. spændende spændende.. Krydser selv for en lille engel.. hehe

Anmeld

17. maj 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Du er også saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavnet herinde:0)

Her er hemmeligheden en dreng der næsten sover 24-7 og en pige der er i skole:0)

Knus

hehe. ja ok.

Men er du ikke træt!? Det er jeg... Vilma suger jo al energi ud af mig hehe. Hun sover heldigvis meget godt synes jeg (nu skal man jo passe på med at jinxe det), men jeg kan alligevel ikke lige få det til at passe ind. - Ah well, det kommer vel nok. :-)

- Måske hjælper det heller ikke at der højst sandsynligt er nogle komplikationer efter mit ks som jeg kæmper med, men stadig....

Anmeld

17. maj 2010

Valle81

LauraLW skriver:

hehe. ja ok.

Men er du ikke træt!? Det er jeg... Vilma suger jo al energi ud af mig hehe. Hun sover heldigvis meget godt synes jeg (nu skal man jo passe på med at jinxe det), men jeg kan alligevel ikke lige få det til at passe ind. - Ah well, det kommer vel nok. :-)

- Måske hjælper det heller ikke at der højst sandsynligt er nogle komplikationer efter mit ks som jeg kæmper med, men stadig....

Jo jeg er også træt, men har næsten ikke tid til at mærke det. Skal jo op hver morgen og aflevere Asta i skole, så skal hun hentes der skal handles og gøres rent osv osv, men prøver så vidt det er muligt at få en morfar i ny og næ og tvinge mig selv tidligt i seng:0)

Men jo er til tider sindsygar nogle træt og har nogle dage så meget lyst til at ringe til Kenny og sige: Nu kommer du dæleme bare hjem:0)

Men når du døjer med følger af ks så tærer det jo også ekstra på kræfterne.

Stort knus:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.