For Helv'''''

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg har testet siden dag 11 for ÆL,men nu på dag 18 er de stadig negative

Hvad filern er det for noget rod! Klart jeg aldrig bliver gravid når jeg ikke får ÆL. Syntes mit humør ryger længere og længere ned. Ved godt i ikke kan løse det,men havde bare brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Diana...

Åhh stakkels jer. Hvor lange tid har i prøvet? Plejer din mens at være regel mæssig? Nu dyrker i bare sex i lange baner alligevel ikk for TÆNK nu hvis testene ikke lige virker helt 100%

Tanker til jer håber snart det bliver jeres tur til en spir i maven?

Anmeld

17. maj 2010

mullesmith2

Min Æl lagde først på dag 18-19 stykker så det kan jo også være din ligger meget sent. Det skal nok komme.

Anmeld

17. maj 2010

Miss.Sunshine

Diana... skriver:

Åhh stakkels jer. Hvor lange tid har i prøvet? Plejer din mens at være regel mæssig? Nu dyrker i bare sex i lange baner alligevel ikk for TÆNK nu hvis testene ikke lige virker helt 100%

Tanker til jer håber snart det bliver jeres tur til en spir i maven?

Årh hvor er du sød

Vi har prøvet i et lille års tid. Vi har også en søn,men det vil bare ikke lykkedes nu Jeg får det da aldrig til at virke uden ægløsninger. Tænk at man kan blive SÅ deprimeret af det her. Jeg ser maver alle steder, barnevogne,og så videre, Det er frygteligt det kan påvirke mig så meget.

Og alle siger "når du holder op med at tænke på det,så sker det" jamen jeg KAN IKKE holde op med at tænke på det. Det fylder mine tanker konstant. Og jeg VIL så gerne. ØV!

Håber i har et super råd

Anmeld

17. maj 2010

Miss.Sunshine

mullesmith2 skriver:

Min Æl lagde først på dag 18-19 stykker så det kan jo også være din ligger meget sent. Det skal nok komme.

Årrrrh kan de ligge så sent??? Jeg troede det var da 14 og ikke meget senere end det! Nøj hvor jeg håber du har ret og det samme kan ske for mig.,

Anmeld

17. maj 2010

Diana...

Åhh hvor kan jeg føle dig jeg har det også sådan dog har vi lige sat det på standby til december for så passer det med skole slut. 

Men desværre har de ret jo mere man tænker over det jo mere påvirker det også kroppen  

Måske det ville hjælpe hvis i bare sagde stop nu prøver vi ikke mere får tiden til at gå med noget andet så tankerne MÅSKE kan komme på afveje og så bare lade vær med at beskytte sig? 

Jeg ved ikke. 

Men jeg kan fortælle dig at jeg har en veninde hende og hendes mand havde prøvet i 9 år og de havde prøvet ALT og det lykkes bare ikke det tæret rigtig meget på dem og deres forhold så de blev enige om at stoppe og acceptere at de bare ikke kunne få børn, de købte så en hund og de var så deres baby og al deres ekstra tid gik med den og 2 måneder efter fandt hun ud af hun var gravid 

for det snart bliver jeres tur for når man først er gået igang kan det kun gå for langsomt 

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

Miss.Sunshine skriver:

Årrrrh kan de ligge så sent??? Jeg troede det var da 14 og ikke meget senere end det! Nøj hvor jeg håber du har ret og det samme kan ske for mig.,

Det kommer meget an på, hvor lang din cyklus er. Min er på 35, og jeg har ÆL på dag 21.. Altså er der 14 dage fra ÆL til forventet mens.

Jeg håber I finder ud af det, og at de to streger melder sig

Anmeld

17. maj 2010

Miss.Sunshine

kitty skriver:

Det kommer meget an på, hvor lang din cyklus er. Min er på 35, og jeg har ÆL på dag 21.. Altså er der 14 dage fra ÆL til forventet mens.

Jeg håber I finder ud af det, og at de to streger melder sig

Hejsa

Jamen min ligger på mellem 33 og 35,så er det vel ikke umuligt endnu,hvis din først ligger på 21?

Dvs jeg har spildt rigtig mange chancer! Jeg har ikke dyrket sex efter dag 16 og hvis æl først er kommet dag 21,så har jeg slet ikke ord for hvor meget jeg græmmer mig lige nu

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

Miss.Sunshine skriver:

Hejsa

Jamen min ligger på mellem 33 og 35,så er det vel ikke umuligt endnu,hvis din først ligger på 21?

Dvs jeg har spildt rigtig mange chancer! Jeg har ikke dyrket sex efter dag 16 og hvis æl først er kommet dag 21,så har jeg slet ikke ord for hvor meget jeg græmmer mig lige nu

Det er i hvert fald ret sansynligt at den så kommer en af de nærmeste dage.. Der er ingen "standard" for den slags, men jeg mener at tommelfingerreglen er 14 dage fra ÆL til mens.. Jeg synes du skal prøve at teste de næste dage, og så glemme de forgangne måneder.. Det bliver du ikke gravid af at græde over alligevel.. Men tro mig, kender følelsen!

Knus

Anmeld

17. maj 2010

Heidi85

Det er ikke sådan med det føgler med dig. jeg er helt sikker på det nok skal nokke til dig når du mindst venter det sker det. Jeg taler af erfaring har selv stået i det samme som du gør nu.  finger for det nok skal komme til dig også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.