nogen der kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

mth1987

hej allesamme

har haft en dårlig nat med halsbrand og dårlig mave, så har ikke fået sovet så meget.

i dag har jeg det lidt mærkeligt, er utilpas og får nogle lændesmerter der går om i maven, med svedture og mærkelig fornemmelse i lårene?

har haft lændesmerter under det meste af graviditeten også i forbindelse med plukveer.

er der noget som har prøvet det samme???

36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

lululupo

mth1987 skriver:

hej allesamme

har haft en dårlig nat med halsbrand og dårlig mave, så har ikke fået sovet så meget.

i dag har jeg det lidt mærkeligt, er utilpas og får nogle lændesmerter der går om i maven, med svedture og mærkelig fornemmelse i lårene?

har haft lændesmerter under det meste af graviditeten også i forbindelse med plukveer.

er der noget som har prøvet det samme???

36+4

Lyder som mit liv de sidste mange uger Jeg har døjet en del med blærebetændelse som har givet konstante plukveer om aftenen / natten, så det kan lige få tjekket....Halsbrænden er nok bare fordi der ikke er så god plads mere, det hjælper at sidde mere oprejst i sengen... Håber du får sovet bedre i nat

Christina uge 37

Anmeld

17. maj 2010

mth1987

har haft blærebetændelse et par gange i graviditeten og føles ikke som det.... stoppede også min pencilin i sidste uge, så ville ikke mene jeg kunne få det så hurtigt igen.

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

mth1987 skriver:

har haft blærebetændelse et par gange i graviditeten og føles ikke som det.... stoppede også min pencilin i sidste uge, så ville ikke mene jeg kunne få det så hurtigt igen.

jeg ville få det tjekket, der er flere der døjer meget med blærebetændelse...

mht halsbrand... så kan man på apoteket få midler mod dette, som gravide gerne må tage:0)

god bedring!

Anmeld

17. maj 2010

<3

Synes lige du skal ringe til JM eller læge, kan ikke lide du siger svedeture og utilpas. Smerter over lænden, halsbrand og det andet pyt med det...

Men du skal sgu ikke være utilpas og svede søde!

Anmeld

17. maj 2010

Dictes mor

Jeg synes også, at du lige skal ringe enten til jordemoder eller fødegang, for det med svedeturene lyder ikke så godt. Og hvordan med lændesmerterne, er det kraftige plukveer, for det er vel ikke rigtige veer?

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

mth1987 skriver:

Min blærebetændelse kommer hele tiden nogle gange virker penicilin ikk engang, andre gange er jeg uden i 2 dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.