Malou 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Mist

Så blev Malou 5 måneder og 2 dage.. Hvor er tiden dog blevet af.. Forstår ikke at det allerede er 5 måneder siden man lå og bandede det hele langt væk, og tænkte kommer hun aldrig ud.. 

Men ud kom hun og fik en dejlig skøn lille pige som jo så ikke er så lille mere..

Så vil da lige dele min stolhed med jer.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tænk at hun allerede er blevet så stor!!!

Og stadig MINDST ligeså lækker!!!

Knus Caroline og Laura (3 mdr. i morgen )

Anmeld

17. maj 2010

Mist

Caroline86 skriver:

tænk at hun allerede er blevet så stor!!!

Og stadig MINDST ligeså lækker!!!

Knus Caroline og Laura (3 mdr. i morgen )

Ja jeg fatter heller ikke hvor tiden er blevet af.. Gør alt hvad jeg kan for at nyde hende mens hun stadig er "lille" for på tirsdag næste er det helt og aldeles slut med at få flere børn. Skal ind og ha lukket for det "varme vand" på Roskilde sygehus. 

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

norby skriver:

Ja jeg fatter heller ikke hvor tiden er blevet af.. Gør alt hvad jeg kan for at nyde hende mens hun stadig er "lille" for på tirsdag næste er det helt og aldeles slut med at få flere børn. Skal ind og ha lukket for det "varme vand" på Roskilde sygehus. 

hold da op! Det er godt nok en endegyldig beslutning.. hvordan kan det være?

Anmeld

17. maj 2010

Mist

Caroline86 skriver:

hold da op! Det er godt nok en endegyldig beslutning.. hvordan kan det være?

Jeg har fået 3 børn og 2 af min graviditeter gik ikke efter bogen, var sygemeldt med nr. 2 fra 25 uge af og kunne knapt nok gå til sidst og blev sat igang før tid.. Med malou blev jeg sygemeldt fra uge 13, og kunne slet ikke gå, stå eller sove 4 uger før termin, og døjer stadig med mit bækken selv 5 måneder efter. Jeg tør ikke tænke på hvad der sker hvis jeg får et barn mere, om det ødelægger min krop endnu mere. 

Jeg er os nød til at tænke på mig selv og min krop.. Så derfor blev Malou den aller sidste. Men er stolt og glad for de 3 velskabte piger jeg har fået. 

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

norby skriver:

Jeg har fået 3 børn og 2 af min graviditeter gik ikke efter bogen, var sygemeldt med nr. 2 fra 25 uge af og kunne knapt nok gå til sidst og blev sat igang før tid.. Med malou blev jeg sygemeldt fra uge 13, og kunne slet ikke gå, stå eller sove 4 uger før termin, og døjer stadig med mit bækken selv 5 måneder efter. Jeg tør ikke tænke på hvad der sker hvis jeg får et barn mere, om det ødelægger min krop endnu mere. 

Jeg er os nød til at tænke på mig selv og min krop.. Så derfor blev Malou den aller sidste. Men er stolt og glad for de 3 velskabte piger jeg har fået. 

det kan jeg godt forstå så!!

Og ja, du kan vist godt være stolt

Anmeld

17. maj 2010

Mist

Caroline86 skriver:

det kan jeg godt forstå så!!

Og ja, du kan vist godt være stolt

Mine 2 større piger.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

norby skriver:

Mine 2 større piger.. 

smukke!!!

Anmeld

17. maj 2010

Mist

Caroline86 skriver:

smukke!!!

Takker.. Er os så stolt af det jeg har skabt. 

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Herlige billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.