Billederunde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Ida.

Har simpelthen fået knipset de bedste snapshots af Lina-fisen her til formiddag så jeg MÅ bare starte en billederunde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

iln

Det er lang tid siden vi har været med i en billedrunde - så en masse af Silas-drengen

Anmeld

17. maj 2010

mama09

Lidt af min prinsesse... Hvor hun hygger med hendes store drengevenner og 1 med postmand per, som hun er helt vild med og ellers bare billeder af en fræk tøs

Anmeld

17. maj 2010

mama09

idamaria83 skriver:

Har simpelthen fået knipset de bedste snapshots af Lina-fisen her til formiddag så jeg MÅ bare starte en billederunde

åh så sød hun er - du får da de dejligste smil af hende

Anmeld

17. maj 2010

mama09

iln skriver:

Det er lang tid siden vi har været med i en billedrunde - så en masse af Silas-drengen

Kæft tiden går hurtigt - synes han bliver så stor, så hurtig hehe Men dejlig er han, kunne han lid at være i zoo?

Anmeld

17. maj 2010

Ida.

Trinehw skriver:

åh så sød hun er - du får da de dejligste smil af hende

Jaaah! Hun smelter sine forældre med de smil (og resten af familien er overbeviste om, at hun bliver sådan en, der kommer til at snørre os og får skubbet skideballerne over på sin søster...så vi må heller passe på )

Latifa er bare en lækkerbisken...der er virkelig spilopper i øjnene på hende på det billede, hvor hun står under bordet! Charmebøf

Anmeld

17. maj 2010

mama09

idamaria83 skriver:

Jaaah! Hun smelter sine forældre med de smil (og resten af familien er overbeviste om, at hun bliver sådan en, der kommer til at snørre os og får skubbet skideballerne over på sin søster...så vi må heller passe på )

Latifa er bare en lækkerbisken...der er virkelig spilopper i øjnene på hende på det billede, hvor hun står under bordet! Charmebøf

haha ja det kan jeg godt forstille mig, hun kommer til Tro mig hun er ude på ballade hele dagen lang, dejlige unger, vi har

Anmeld

17. maj 2010

Ida.

iln skriver:

Åh han er altså bare en lille steg!

Anmeld

17. maj 2010

JustAnotherName

Her er mine to   

Anmeld

18. maj 2010

JustAnotherName

Hvor er hun bare LÆKKER! Og sikke meget hun er vokset.
Det ses tydeligt, at et babyede i ansigtet bliver mindre og mindre.

Måske endnu mere når de runder 1 år ??!!?? 

Jeg kan ihvertfald også både SE og MÆRKE på Celina, at der sker helt utrolig meget med hende lige nu. Det er vildt så meget der er sket med hendes udvikling bare den sidste måneds tid (faktisk nok bare i den korte tid, hvor hun har gået i vuggestue)

De bliver så hurtigt store.
Men stadig så ER de jo vores SMÅ dejlige guldklumper!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.