Snip snap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Ida.

Så synes jeg Linas hår begyndte at være lige rigeligt langt i nakken - hun lignede jeg ved ikke hvad...og hendes baghoved så bare gigafladt ud pga kort hår stortset alle andre steder end i nakken...

Så jeg parkerede pigebarnet i triptrappen foran Teletubbies og så sad hun der ligeså musestille og råbte af fjernsynet mens jeg fik klippet ca. 3 cm af i nakken og ½ cm af pandehåret...

Fik slet ikke taget et førbillede  men her er et efterbillede:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

TbCp

Uha jeg havde så svært ved at klippe Liva første gang... ikke fordi hun ikke ville sidde stille, mere fordi jeg ikke kunne nænne det

Der går stadig lang tid imellem klipningerne her....
Er der egentlig en "regel" for hvor ofte børn bør klippes for ikke at ødelægge håret?

Anmeld

17. maj 2010

Ida.

TbCp skriver:

Uha jeg havde så svært ved at klippe Liva første gang... ikke fordi hun ikke ville sidde stille, mere fordi jeg ikke kunne nænne det

Der går stadig lang tid imellem klipningerne her....
Er der egentlig en "regel" for hvor ofte børn bør klippes for ikke at ødelægge håret?

Det aner jeg ikke - men jeg kan se på Annikas hår, at det har godt af det, når det bliver klippet...OG hun giiiider ikke have elastikker og spænder i det, så det er frygtelig upraktisk, når det bliver for langt...

Kunne heller ikke finde ud af, om jeg nænnede det - har taget mig sammen til det de sidste 2-3 uger og synes faktisk hun er frygtelig nuttet med bar nakke

Anmeld

17. maj 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Så synes jeg Linas hår begyndte at være lige rigeligt langt i nakken - hun lignede jeg ved ikke hvad...og hendes baghoved så bare gigafladt ud pga kort hår stortset alle andre steder end i nakken...

Så jeg parkerede pigebarnet i triptrappen foran Teletubbies og så sad hun der ligeså musestille og råbte af fjernsynet mens jeg fik klippet ca. 3 cm af i nakken og ½ cm af pandehåret...

Fik slet ikke taget et førbillede  men her er et efterbillede:

er det svært? bruger du en hårsaks? har tænkt på om jeg skulle købe en men har aldrig prøvet at klippe hår før...

Anmeld

17. maj 2010

Ida.

Milka skriver:

er det svært? bruger du en hårsaks? har tænkt på om jeg skulle købe en men har aldrig prøvet at klippe hår før...

Synes ikke det er spor svært - men jeg har også klippet en del faktisk - klippede altid min ekskæreste og Pelle går heller aldrig til frisør - Annika har endnu ikke være det (men skal snart!! Det bliver sværere at klippe lige jo længere håret er, synes jeg...og vi trænger til at få klippet det prof så jeg har noget at gå ud fra de næste gange hun skal klippes )...jeg bruger en saks, der er fulgt med en trimmer, vi havde engang...

Tror faktisk det meget handler om at turde kaste sig ud i det...og det vokser jo altid ud igen og det gør det ret hurtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.