Træning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

CamillaSoefelt

Hey alle..

Tænkte på, er der nogen som træner i fitnesscenter selvom I er i uge 33 eller længere henne? Altså hvis man tager det stille og roligt selvfølgelig? Eller fraråder de at man gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

CamillaSoefelt

Ingen??

Anmeld

17. maj 2010

Pia.

MAn siger jo at hvis du har trænet hele graviditeten kan du fortsætte til fødslen men tror ikke det er smart at starte op helt ny i uge 33 ...

Knus Pia.

Anmeld

17. maj 2010

CamillaSoefelt

Nej okay.. Det har du nok ret i.. hihi. Nogen gode lange gåture med hunden er nok bedre.. Svømmer osse en del, kan bare ikke overskue at tænke over hvor mange bakterier der er i vandet..

Anmeld

17. maj 2010

siw84

altså jeg startede os sent med at træne under min graviditet og gjorde det så indtil 1 uge før jeg fødte.. jeg tog det bare stille og roligt og lavede ikke noget der belastede maven.. lyttede til min krop.. den skule nok sige fra hvis det blev for meget

Anmeld

17. maj 2010

Tulle28

Jeg dyrkede motion helt indtil uge 37 (fik PKS i uge 38) - spinning, body toning, body pump og så var jeg i svømmehallen et par gange om ugen hvor jeg svømmede 40 baner hver gang. Så træn du bare løs, men lyt til din krop, hvis du får smerter eller bliver utilpas, skal du nok lige geare ned At træne betød for mig at jeg havde en nem graviditet uden nogen gener rigtig og jeg synes også jeg er kommet hurtig tilbage igen efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.