Min egen familie driver mig til vanvid nogen gange eller ret tit. 
Men I det mindste er de til at ha med at gøre, ellers er det nok bare blevet en vane for mig.
Men Jacobs familie driver godt nok til Vanvid mere end min egen og det siger ikk lidt. Ja selv Jacob synes min familie er lettere at ha med at gøre
. Ja Jacob siger nogen gange at han snart ikk gider dem mere.
Nej det har lige fra start været problemer omkring min svigermor, hun bor på bornholm og er jo ikk så tit på sjælland. Men nu har jeg i snart 3 år skulle hører på hvorfor vi ikk har besøgt hende på Bornholm. Det er der jo et let svar til, "tid og penge", vi fik af hans svigerinde ballade for vi ikk besøgt hende i sommers i stedet for at tage til Randers, men turen til Randers var planlagt i lang tid. Vi ville ha taget til Bornholm til sommer, men fik afvide at hun flyttede til Vordingborg igen, så vi valgt at lægge sommer planer med Susanne og Emil og nu viser det sig hun ikk flytter til Vordingborg alligevel.
Så der bliver nok ballade igen, men de skal ikk bestemme hvor vi skal holde ferie, Jacob bestemmer jo også hvor vi tager hen.
Men til barnedåben fik Jacob igen ballade fra sin svigerinde, som var ret så sur, som han så tit gør, denne gang var det 2 ting.
1. Hvorfor kunne min svigermor ikk besøge os d. 3 maj?
Jacob lignede et STORT spørgsmålstegn. Hun må jo godt besøge os, men det er lidt svært at sige ja eller nej til nogen, når hun aldrig spurgte os om hun måtte komme den dag. Men det er ikk noget nyt, svigermor har det med at brokke sig til andre i stedet for til os.
2. Hvorfor der ikk var nogen fadder fra Jacobs familie til Julius?
Jacobs svar: "det ved jeg ikk." Hvad med at spørge først før man bliver sur. Det er en meget simpel grund, jeg ville ikk ha der var så mange der oppe når han skulle døbes, og Jacob nævnte ikk nogen fra sin familie. Jeg valgte gudfar, Jacob valgte Gudmor( som IKKE er familie), jeg valgte min svoger Claus, da min søster er gudmor til Cassandra og han ikk var noget. Min søster blev også fadder men jeg er fadder til Patrick. Alle hans brødre ser vi næsten kun til fødselsdage og det, og 2 af dem når vi er i Vordingborg for at besøge min familie. Det skal lige siges af svigerinde og hendes mand er faddere til Cassandra
Hun sagde faktisk til Jacob at vi ikk skulle vælge dem( hans bror og hende) til fadder, da de ikk ville. Men Jacob er i tvivl om hans bror synes det samme. De 2 brødre som hans svigerinde ville ha vi valgte 1 af, ja den ene er vist ligeglad og den anden kom slet ikk og det vidste vi først samme dag. Men jeg kan slet ikk forstå hun kan tillade sig at blive sur, er det ikk vores valg hvem vi ville ha som gudmor/-far og faddere, ikk at jeg har noget imod Jacobs brødre.
Jacobs har 3 brødre og de 2 ældre brødre skal ikk ha børn og den sidste bror, hvis kone brokker sig, skal hellere ikk ha flere. Men det sjoveste af det hele er, at hende der brokker sig, ja hun og broderen har ikk valgt JAcob til at være gudfar eller fadder til nogen af deres 2 børn.
Men jeg er bare så sur, for havd FANDEN rager det hende hvem vil vælger og hvorfor er hun sur på andre vegne når de er ligeglade. Men jeg skal nok lade være med at vælge dem igen. Hvis det ikk var fordi det ikk skal gå ud ovre andre, ja så ville jeg bare ikk vælge nogen fra Jacobs familie igen.
Hov det blev vist lidt langt og sikke som jeg brokker mig.