Nyfødt og bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Sesse89

Jeg kom til at tænke på hvor mange bleer syns i eller havde i liggende inden den lille kom til verden?

Ved godt at man ikk kan have for mange men der er jo ingen grund til at købe flere pakker ind hvis det er når man har plads mangel i skabene

Vi har købt 4 pakker til newborn og 2 pakker 3-6kg og overvejer at købe 2 pakker 3-6 kg mere også sige at vi har nok til at starte op på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

iln

Vi havde i alt 6 pakker newborn. Havde købt tre og fået tre i de der gratispakker. Det startede vi op med og så købte kæresten hen af vejen efter vi kom hjem. Mens vi var på patienthospitalet får man jo bleerne gratis der,( i hvert fald i Aalborg) så jeg synes du har nok og så se tiden an, når i komemr hjem

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Vi havde end 4 pakker til at ligge... Vi købte flere løbende..

Anmeld

17. maj 2010

linemus

Synes I har købt rigeligt. Butikkerne har også åbent efter du har født Det vil være træls at brænde inde med bleer, der er blevet for små eller sidder træls på baby eller giver rød numse. Man ved aldrig

Vi havde 8 bleer fra en gratispakke + en pakke med bleer, der var for store, men så købte vi nogle lidt mindre, efter hun var født.

Line & baby 13 dage

Anmeld

17. maj 2010

Sesse89

Det er bare mere  for ikk at være løben tør. for vi har langt indtil byen på gåben. Og hvis vi sku brænde inde med nogle der bliver for små så kan mormor altid få dem hun er dp mor og de børn har også nogle mindre søskene så de ku evt få dem

Det er nemlig mere fordi jeg er usikker omkring det også for nogle siger 5 bleer om dagen er nok og andre siger 10 stk om dagen

Og vi ved jo ikk hvor mange vi skal bruge præcis.

Anmeld

17. maj 2010

Koen.

Sesse89 skriver:

Det er bare mere  for ikk at være løben tør. for vi har langt indtil byen på gåben. Og hvis vi sku brænde inde med nogle der bliver for små så kan mormor altid få dem hun er dp mor og de børn har også nogle mindre søskene så de ku evt få dem

Det er nemlig mere fordi jeg er usikker omkring det også for nogle siger 5 bleer om dagen er nok og andre siger 10 stk om dagen

Og vi ved jo ikk hvor mange vi skal bruge præcis.

V havde 4 pakker pampers 2- 5 kg liggende og de røg hurtigt, men nu bruger vi os ca. 8 bleer(+/-) i døgnet da hun er en tissetrold

Anmeld

17. maj 2010

Anja

I de første uger kan man ofte bruge op mod 10 bleer om dagen, men ja husk at butikkerne også har åbent efter du har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.