Vask af Babytøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.973 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

MinWilliam

Nu vare det ikke længe før jeg skal igang med at vaske alt det baby tøj jeg har..

Så ville bare lige høre om det er det hele der skal vaskes i neutral..

Alså alt tøjet skal men også håndklæder og sengetøj..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Svane83

Det ville jeg nok gøre.

Desuden er Neutral lige blevet kåret som bedst i test i søndags avisen. så det er jo dejligt.

Anmeld

17. maj 2010

bubbers mor

Hejsa

Altså det gør vi herhjemme... og så bruger vi evt eddike som skyllemiddel.

Vi vaskerogså det meste af vores i neutral for baby ligger i vores seng og sutter på alt fx vores ærme.

Ved ikke om det er nødvendigt at vaske alt i det.

Noget vasketøj som fx de håndklæder han ligger på, på puslebordet og noget af vores tøj får dog nogen gange et par dråber alm vaskemiddel så det får en anelse duft.

Anmeld

17. maj 2010

MinWilliam

Det er rart nok lige at høre hvad folk de gør

Regner også med at vaske vores tøj i Neutral..

Hvorfor noget vaskepulver bruger i så?

Hvor langtid skal man vaske det i neutral?

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Dorthemuzz skriver:

Det er rart nok lige at høre hvad folk de gør

Regner også med at vaske vores tøj i Neutral..

Hvorfor noget vaskepulver bruger i så?

Hvor langtid skal man vaske det i neutral?

det er fuldstændig dit eget valg hvad du vasker i:0) det er ikke noget man skal...

vi vasker i Änglamark, det har vi gjort siden før vores datter kom til verden, og det bliver vi ved med... Hun lider af atopisk eksem... ingen mennesker har brug for alt det parfume der er i vaskepulveret... men der er altså ingen regler, bare gode råd:0)

Anmeld

17. maj 2010

bagger26

Her hjemme er det alt der bliver vasket i neutral, vores tøj, håndklæder, sengetøj, ja alt..  Og så bruger vi også eddike som skyldemiddel, meget billigere end alt andet.. Vi er van til, at det ikke dufter af noget, og bryder mig ikke om duften af skyllemiddel i vores tøj mere. Har ikke tænkt mig at begynde og vaske i noget andet fremover...

Anmeld

17. maj 2010

Sesse89

Kald mig evt uklog eller dum.

Men alt vores baby tøj er vaske med skyllemiddel.
Men det er mere fordi det er bleven vasket sammen med vores tøj, da vi skal i fælles vaskeri og vaske og det i sidste ende vil  gøre os fattig med de priser hvis vi sku vaske alt seperat. Men jeg tror så at det vaskepulver og skyllemiddel de har derover er allergi venlig.

Eller det håber jeg

For det bliver automatisk tiløjet tøjet så jeg aner ikk hvad de bruger eller hvad det hedder.

men ellers bruger jeg Ariel at vaske i.

Anmeld

17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Sesse89 skriver:

Kald mig evt uklog eller dum.

Men alt vores baby tøj er vaske med skyllemiddel.
Men det er mere fordi det er bleven vasket sammen med vores tøj, da vi skal i fælles vaskeri og vaske og det i sidste ende vil  gøre os fattig med de priser hvis vi sku vaske alt seperat. Men jeg tror så at det vaskepulver og skyllemiddel de har derover er allergi venlig.

Eller det håber jeg

For det bliver automatisk tiløjet tøjet så jeg aner ikk hvad de bruger eller hvad det hedder.

men ellers bruger jeg Ariel at vaske i.

hvis der er parfume i, så er det ikke allergivenligt...

det er godt nok med de der fælles vaskerier... men hvor er det træls at man ikk selv kan vælge...

Anmeld

17. maj 2010

MinWilliam

Vi vasker også i fælles vaskeri men der skal vi selv komme vaske pulver i så det er dejligt

Men vores bliver også vasket sammen ellers bliver det for dyrt..

Anmeld

17. maj 2010

Sesse89

Dorthemuzz skriver:

Vi vasker også i fælles vaskeri men der skal vi selv komme vaske pulver i så det er dejligt

Men vores bliver også vasket sammen ellers bliver det for dyrt..

Så heldig er vi desværre ikke..

Og jeg ved at hvis jeg havde boet tætter på mine forældre havde jeg ku vaske der også havde jeg ku ungå det men der er lidt langt for det.

Så vi krydser bare finger for at hun ikk udvikler allergi af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.