Jeg tror det er en fightnight boxer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har i mavsen. Men jeg tror bare at hun har misforstået det lidt. Fightnight er jo sådan noget mænd boxer...

Puha... Altså - jeg er rigtig glad for at hun er livlig osv. Men altså hun har bare VOLD BOXET mig indefra siden torsdag...  Så jeg efterhånden føler mig helt mørbanket...

Der stod godtnok også at hendes knogler og sager er væsentligt stærkere nu om dage, end de har været før, men jeg kan bare ikke huske at Idun boxede SÅ meget rundt som Frigg har gjort de sidste dage..

Pyyyha altså...

Bliver I andre også voldboxet, selv om man kun er 24+0?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Skouboe

Jeg er lige omkring 29+0 og jeg får også tæsk i den grad, men det gjorde jeg nu altså også af storesøster, og jeg ved af erfaring at det KUN bliver værre...

Når der er for lidt plads at bokse på gik storesøster over til at prikke mig mellem ribbenene...

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Nøj hvor kan jeg huske det.. Laura gik bananas derinde og vi var overbevist om at hun ville komme ud som kickbokser

Tror basker ca ligeså meget med arme og ben nu som hun gjorde inde i mavsen

Og ja, hun startede også med at at uddele seriøse tæv da jeg var omkring 23 uger henne - mærkede liv hver dag fra 19. uge

Anmeld

16. maj 2010

Daisy

Jeg kunne næsten aldrigt mærke de to andre, men denne hér. Den sparker, boxer og mosler rundt til den store guldmedalje. Synes det er lidt grineren når jeg kommer med små udbrud p.g.a. sparket. Mens jeg står i kø i kvickly, sidder hos lægen eller er til beboermøde. Så kigger alle, og ja jeg kan kun grine ad migselv.

De store børn synes det er sjovt at lægge noget på min mave, og lade bebsen sparke det af.

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Så er det nok meget almindeligt. Syns bare jeg bliver helt træt i maven indefra... Hehe... Det føles lidt underligt Men altså - jeg er GLAD for at hun er livlig Og er begyndt at blive lidt taknemmelig over min moderkage på ydersiden hehe...

Men er lidt ærgeligt fordi Idun og Tom ikke rigtig kan være med endnu, selvom hun er seriøs boxemester derinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.