Facebook tagged fotos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Anonym trådstarter

Kan man gøre et eller andet så andre ikke kan tagge en? Jeg er simpelthen så træt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Kan man gøre et eller andet så andre ikke kan tagge en? Jeg er simpelthen så træt af det

maaske i dine privatinstillinger men er ikke sikker. du kan jo ogsaa sige til folk de ikke skal tagge dig medmindre de har faaet lov.

knus

Anmeld

16. maj 2010

Low

Du kan gøre det inde i indstillinger. Men hvordan man gør ved jeg ikke. Der er mange kendte mennesker der har gjort sådan så man ikke kan tagge dem på billede.

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Lad være med at bruge facebook?!...

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Lad være med at bruge facebook?!...

svar på spørgsmålet eller undlad!

Anmeld

16. maj 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Du kan gøre det inde i indstillinger. Men hvordan man gør ved jeg ikke. Der er mange kendte mennesker der har gjort sådan så man ikke kan tagge dem på billede.

ok vil prøve, 1000 tak

Anmeld

16. maj 2010

slettet_7530

Billedet der er tagget står der navnene på de personer der er på billedet, efter navnene som står under billedet med blåt, står FJERN TAG den klikker du på så forsvinder det taggede billed både fra din og andres profil.

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

svar på spørgsmålet eller undlad!

Undskyld - Men jeg kunne ikke lade være. Det er selv en af grundende til at jeg ikke bruger facebook, fordi jeg ikke vil tagges af alle mulige...

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

mor-til-vanessa skriver:

maaske i dine privatinstillinger men er ikke sikker. du kan jo ogsaa sige til folk de ikke skal tagge dig medmindre de har faaet lov.

knus

Tror dte ikke, men når man ser et tag, kan man fjerne det, og så kan folk ikke tagge en på det samme billede igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.