Positiv test men mens ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

BulleMulle

Hvor mange har prøvet eller kendt nogen som er gravid men blødte/ havde mens selvom ?

Og havde i/de os mens smerter som de/i plejede at have ved en almindelig mens ? ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

BulleMulle

Slet ingen ?

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde en kort mens-agtig blødning da jeg var i 3.uge...

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kender ik selv nogen tæt på mig, og har ej prøvet det selv.

Men har da hørt om nogle stykker som har oplevet det. Det er vist ikke helt ualmindeligt at det sker...

Har du da mistanke om at være i den situation?

Anmeld

16. maj 2010

BulleMulle

Alexis skriver:

Kender ik selv nogen tæt på mig, og har ej prøvet det selv.

Men har da hørt om nogle stykker som har oplevet det. Det er vist ikke helt ualmindeligt at det sker...

Har du da mistanke om at være i den situation?

Var ved lægen i onsdags med en urinprøve og den testede positiv, så der var jeg så 4 uger henne .. Men i torsdags begyndte jeg så at bløde.. Jeg ringede til min læge i fredags og sagde at man godt kunne have sin mens de første 3 måneder.. synes bare han tog det alt for roligt. og det først stoppet idag

Føler mig bare helt tom inden i  Og har det ligesom om jeg allerede har mistet ...

Anmeld

16. maj 2010

BulleMulle skriver:

Var ved lægen i onsdags med en urinprøve og den testede positiv, så der var jeg så 4 uger henne .. Men i torsdags begyndte jeg så at bløde.. Jeg ringede til min læge i fredags og sagde at man godt kunne have sin mens de første 3 måneder.. synes bare han tog det alt for roligt. og det først stoppet idag

Føler mig bare helt tom inden i  Og har det ligesom om jeg allerede har mistet ...

Årghhh det kan jeg godt forstå du er bekymret over. Håber virkelig det er falsk alarm. Skal du så ik derop igen og tjekkes?

Anmeld

16. maj 2010

BulleMulle

Alexis skriver:

Årghhh det kan jeg godt forstå du er bekymret over. Håber virkelig det er falsk alarm. Skal du så ik derop igen og tjekkes?

Har først fået en tid den 27 :/ der jo laaaang tid til... Men ringer imorgen og får den tid.. Er bare så bange for jeg har haft en spontan abort  Synes jo det er mærkeligt at have mens selvom jeg skulle være gravis

Anmeld

16. maj 2010

BulleMulle skriver:

Har først fået en tid den 27 :/ der jo laaaang tid til... Men ringer imorgen og får den tid.. Er bare så bange for jeg har haft en spontan abort  Synes jo det er mærkeligt at have mens selvom jeg skulle være gravis

Ja, synes bestemt også du skal ringe derop. Så har de bare at tage dig alvorligt. Håber virkelig det ikke er noget af betydning, og at du kan ånde lettet op. Der er aaalt for længe til d. 27. Helt bestemt. Bank du i bordet hos lægen!!!

Anmeld

16. maj 2010

BulleMulle

Alexis skriver:

Ja, synes bestemt også du skal ringe derop. Så har de bare at tage dig alvorligt. Håber virkelig det ikke er noget af betydning, og at du kan ånde lettet op. Der er aaalt for længe til d. 27. Helt bestemt. Bank du i bordet hos lægen!!!

Jaa det må jeg gøre.. Er bare bange for svartet.... Hvis nu jeg allerede har haft en spontan abort.. Men der jo andre her inde som har prøvet at have mens selvom, og så det vel min krop som ikk er helt med på den er gravid endnu .. Hvis ikke det allerede er slut  Hader at gå med frygten, har bare lyst til a græde konstant ..

Anmeld

16. maj 2010

Kan jeg virkelig godt forstå!!! Håber ventetiden går så hurtigt som muligt. Kæmpe Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.