du har helt ret!! Det er bare svært! Men nej hvor ville jeg dog ikke miste mit barn, bare fordi jeg ikke har spist nok....
Jeg har taget 1 kg på til videre og hvor er det dog svært at se altså på vægten!! Men altså JA fu*k vægten, bare mit barn har det godt!! Men jeg er i tvivl om, om mit barn vejer det det skal?? Kan min jordemor skønne det allerede nu, eller er det for tidelig? Jeg er i 17 uge?..
Hvad vejede din søn da han kom til verdenen?
Så smid den vægt ud - kør den over med bilen eller smid den foran en bus....
Ingen har sagt det skulle være let...
Flyt dit fokus fra vægten over til dit barn.
Din ven skal ikke mere vægten, men det lille barn du har i maven - der vokser for hvert sekund der går. Det er så livs bekræftende, hvor vægten er ret destruktivt i forhold til...
Min jm og egen læge tjekked først barn og hvis de var tilfredse - slap jeg for at hoppe på vægten. Det hjalp meget, men de vidste også hvordan mit forhold er til vægten - eller rettere var.
Den graviditet har gjort mig så meget stærkere. Ikke 100% rask, men har fået et helt andet fokus - vores søn.
Den ligger stadig og lurer i baggrunden, men tænker så; vores søn skal ikke se sin mor have et forkert forhold til mad - han skal ikke se hende over motionere eller stå med hovedet i toiletet.
I uge 37+2 var han vuderet til 3200 g og da han kom ud i 38+2 vejed han stadig 3200 g og var 52 cm. Han kom ud ved pks, da han lå i tværleje gennem hele graviditet.
Jeg tog 14 kg på og ja en del sidder der endnu. Men hva, jeg har den smukkeste dreng i verden.
Men nu kæmper han med vægten, han har aldrig og viser stadig ikke tegn på sult. Så det at få mad i ham er en opgave. Så føler jeg har sendt det videre til ham, uden han selv er klar over det. Men elsker ham af hele mit hjerte og mere til.