Billedspam af vores lille Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Sofia

Eeeejjjj Mette, hvor er hun bare søøøøøød! Virkelig fine billeder - og hvor lyder hun til at være fantastisk, så kan du nemt lige crashe nogle EU disp mens hun ligger lige så sød i vuggen uden at skrige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

B&J

ej hvor er hun bare rigtigt NUSER

Anmeld

16. maj 2010

merichs

Skønne skønne lille pige

Anmeld

16. maj 2010

june1987

hvor er hun dog dejlig

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

Ih hvor ser hun sød ud

Anmeld

16. maj 2010

Mette.

Mettemus skriver:

Ih, det lyder jo lidt som en drømmebaby i har fået jer?
Tillykke igen, hvor er hun bare sød, fin og dejlig

Hun er en ægte drømmebaby! Vi er bare lykkelige for hun er så nem. Så det med tude dage og manglende overskud har jeg stadig tilgode..

.. Og tak for de fine ord Vi er faktisk også lidt stolte af hende..

Anmeld

16. maj 2010

Mette.

FrkLarsen skriver:

Smukt navn til en smuk pige (skal vores kommende datter også hedde

Tillykke igen med den lille prinsesse  

Mange tak!  .. Det er et super fint navn, men det kan vi jo hurtigt blive enige om.

Anmeld

16. maj 2010

Mette.

Sofia skriver:

Eeeejjjj Mette, hvor er hun bare søøøøøød! Virkelig fine billeder - og hvor lyder hun til at være fantastisk, så kan du nemt lige crashe nogle EU disp mens hun ligger lige så sød i vuggen uden at skrige

Tusind tak.. Vi er også to meget stolte forældre

Jeps! Hun tager ofte en lur henover min skulder mens jeg snupper et par sider i bøgerne.. Så må vi se om det er nok, ellers er der ikke andet for end en omprøve i august .. Det går sikkert også - jeg har heldigvis bestået det hele i første forsøg indtil nu.. Hvor langt er du egentligt ved at være?

Anmeld

16. maj 2010

Sulajma

Nåååårh , Mette - Hold da helt op, hvor er hun bare den sødeste og smukkeste lille pige!

Nu er jeg da helt skruk (mere end jeg var i forvejen), alt alt for dejlig lille lyserød prinsesse!!

Anmeld

16. maj 2010

Sofia

Mette. skriver:

Tusind tak.. Vi er også to meget stolte forældre

Jeps! Hun tager ofte en lur henover min skulder mens jeg snupper et par sider i bøgerne.. Så må vi se om det er nok, ellers er der ikke andet for end en omprøve i august .. Det går sikkert også - jeg har heldigvis bestået det hele i første forsøg indtil nu.. Hvor langt er du egentligt ved at være?

Jeg er på kandidaten, 8. semester

Held og lykke med EUretten, håber det går dig godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.