Kan problemer i ryggen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Heidi.

virkelig godt give problemer i nakken? Og gøre at man får så ondt i hovedbunden at man ikke kan holde ud at blive rørt der??

Jeg er ved at blive sindsyg... jeg har bare så ondt.... har dog fået en tid hos en fys...

/Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

pusling30

Hejsa..
Ja du kan sagtens gå og være så anspændt pga smerter i ryggen, at du får ondt i nakke og hovedbund... Og en fys er en god ide, da han/hun kan løsne dine spændinger!

Mvh Anja

Anmeld

13. juni 2008

EliasNoah

Hej Heidi,

Skynd dig endelig afsted. Jeg har en forfærdelig hovedpine og har faktisk haft det konstant i 2 uger. Jeg spiser masser at panodil og treo, hvilket er rigtig skidt.

Jeg var til fys i tirsdags og kan klart mærke en forskel. Jeg skal igen på tirsdag og jeg glæder mig enormt.

Overskuddet er så lavt når man konstant har hovedpine så jeg føler virkelig med dig.

Masser af ting kan bevirke en hovedpine, så ondt i rykken går hurtigt op til nakken og dernæst forsager en mægtig træls hovedpine

Min hovedpine er spændinger i nakke og skuldre. Men det er vist også nok.

Knus Camilla

Anmeld

13. juni 2008

SaNiNa

jeps jeg har lidt rigtig meget at spændingshovedpine som så viste sig at stamme fra nakken nu går jeg til kiro og tager næsten ingen smertestillende mere for at sjælden hovdpine...

så kan varmt anbefale at gå til en kiropraktor...

Sanne "som ikke kan undervære sin knæk"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.