Julius' Barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

lion

I går d. 15 maj kl. 10.30 blev men skønne dreng døbt Julius Alexander Kjær Jørgensen i Tingbjerg kirke.

Selve Gudtjensten varede ikk så længe, 30 min, da det jo var lørdag i går og vores familier var de eneste i kirken. Julius fik lidt mad eller sov under gudtjensten og under selv dåben valgt han at åbne øjne og total stirre på præsten da han døbte ham, som om han hørte efter HVERT et ord. Cassandra var en så dygtig pige under gudtjensten hun sad pænt hos sin mor og valgte ikk at snakke, faktisk alle 5 børn under 5år valgte at være musestille. Bagefter tog vi i selskabslokale for at "feste" og hygge os.

Hans sov fint selvom der nogen gange var meget larm i lokalet, ja selv Cassandra sov 2 timer under høj larm al la vuggestue/børnehave niveau.

Det var en rigtig hyggelig dag og der var nogen store problemer af nogen art. De havde lige valgt at putte hindbær i kagen istedet for Jordbær hos bageren, og min far fik lige brændt nogle kartofler på. Men ellers ikk noget.

De var vilde med min bord opdækning og kagen vi havde fået lavet hos bageren og fars mad og der var masser af det, så vi spiser rester i dag, mums..... Hans Gudmor lavede nogle lækre muffins og hun havde lavet dem i farverne blå og grøn inde i, og samme farver glasur, selvføgelig

Han fik rigtig mange gode gaver, jeg ved godt at man ikk må favoritesere sine gaver, men en af gaverne er jeg så vild med, måske fordi jeg ikke ønskede mig den, treoede jeg ville få den og jeg ville  gerne ha haft en til Cassandra, men synes de er dyre og aldrig troede jeg ville få i gave. En bobles

Hans Gaver.

Et tæppe, pudebetræk og stofbleer af os.

En bobles, en fisk selvfølgelig.

Halskæde med stjernetegn, fiskene

Dåbslys, Bilblen og en cd, med Københavns drengekor af Kirken.

Den første tand æske.

En slynge og hagesmækker

Putteklud, bamse uro Fra Susanne og Emil. De er bare så søde, bamserne altså....

Sølv kam og børste.

Sølv sparegris, en bil.

Sølv tallerken og bestik med Bamse og Kylling.

Et lykkearmbånd

En barnets bog og tripp trapp pude.

lækre bodyer og andet tøj

lidt penge

Gavekort

Billeder af gaverne og lidt af dåbsbarnet og familie.

1. Bordet

2. Bordkort

3. Et smilende dåbsbarn

4. Et smilende dåbsbarn

5. Cassandra, mig, hans Gudfar(min lillebror) & Julius.

6. Julius & hans Gudfar. 

7. Julius, Cassandra, mor & far

8. Julius & hans Gudfar.

9. Julius, Cassandra, far og hans Gudfar.

10. Julius med hans Gudmor(min veninde) & hans Gudfar.

11 og 12. Cassandra i kirken. Gik lige et øjeblik fra mor og satte sig pænt der.

13-15. Børnene leger på legetæppet.

16-38. Hans gaver.

22-24. Er gaven fra Susanne. 

39 og 40. Hans dåbskage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

TbCp

Det lyder som en skøn dag og hold da op en masse fine gaver!

Hvad stod menuen på?

Anmeld

16. maj 2010

lion

TbCp skriver:

Det lyder som en skøn dag og hold da op en masse fine gaver!

Hvad stod menuen på?

Helt alm mad.

Både kartofler, salat, oksemørbrad, svinekam, brund souvs og bernaise sovus.

Ja gode gaver .

Anmeld

16. maj 2010

Vingummien

lion skriver:

I går d. 15 maj kl. 10.30 blev men skønne dreng døbt Julius Alexander Kjær Jørgensen i Tingbjerg kirke.

Selve Gudtjensten varede ikk så længe, 30 min, da det jo var lørdag i går og vores familier var de eneste i kirken. Julius fik lidt mad eller sov under gudtjensten og under selv dåben valgt han at åbne øjne og total stirre på præsten da han døbte ham, som om han hørte efter HVERT et ord. Cassandra var en så dygtig pige under gudtjensten hun sad pænt hos sin mor og valgte ikk at snakke, faktisk alle 5 børn under 5år valgte at være musestille. Bagefter tog vi i selskabslokale for at "feste" og hygge os.

Hans sov fint selvom der nogen gange var meget larm i lokalet, ja selv Cassandra sov 2 timer under høj larm al la vuggestue/børnehave niveau.

Det var en rigtig hyggelig dag og der var nogen store problemer af nogen art. De havde lige valgt at putte hindbær i kagen istedet for Jordbær hos bageren, og min far fik lige brændt nogle kartofler på. Men ellers ikk noget.

De var vilde med min bord opdækning og kagen vi havde fået lavet hos bageren og fars mad og der var masser af det, så vi spiser rester i dag, mums..... Hans Gudmor lavede nogle lækre muffins og hun havde lavet dem i farverne blå og grøn inde i, og samme farver glasur, selvføgelig

Han fik rigtig mange gode gaver, jeg ved godt at man ikk må favoritesere sine gaver, men en af gaverne er jeg så vild med, måske fordi jeg ikke ønskede mig den, treoede jeg ville få den og jeg ville  gerne ha haft en til Cassandra, men synes de er dyre og aldrig troede jeg ville få i gave. En bobles

Hans Gaver.

Et tæppe, pudebetræk og stofbleer af os.

En bobles, en fisk selvfølgelig.

Halskæde med stjernetegn, fiskene

Dåbslys, Bilblen og en cd, med Københavns drengekor af Kirken.

Den første tand æske.

En slynge og hagesmækker

Putteklud, bamse uro Fra Susanne og Emil. De er bare så søde, bamserne altså....

Sølv kam og børste.

Sølv sparegris, en bil.

Sølv tallerken og bestik med Bamse og Kylling.

Et lykkearmbånd

En barnets bog og tripp trapp pude.

lækre bodyer og andet tøj

lidt penge

Gavekort

Billeder af gaverne og lidt af dåbsbarnet og familie.

1. Bordet

2. Bordkort

3. Et smilende dåbsbarn

4. Et smilende dåbsbarn

5. Cassandra, mig, hans Gudfar(min lillebror) & Julius.

6. Julius & hans Gudfar. 

7. Julius, Cassandra, mor & far

8. Julius & hans Gudfar.

9. Julius, Cassandra, far og hans Gudfar.

10. Julius med hans Gudmor(min veninde) & hans Gudfar.

11 og 12. Cassandra i kirken. Gik lige et øjeblik fra mor og satte sig pænt der.

13-15. Børnene leger på legetæppet.

16-38. Hans gaver.

22-24. Er gaven fra Susanne. 

39 og 40. Hans dåbskage

Hov hov Helene Mig og EMil er også søde

Dejligt i kunne bruge bamserne syntes og de var rigtg søde

Anmeld

16. maj 2010

TbCp

lion skriver:

Helt alm mad.

Både kartofler, salat, oksemørbrad, svinekam, brund souvs og bernaise sovus.

Ja gode gaver .

Mmmmm lyder lækkert!

Anmeld

16. maj 2010

lion

TbCp skriver:

Mmmmm lyder lækkert!

Tina: Det smagte også gost, ja selv i dag.

Susanne: Dig og Emil er også søde.

Anmeld

16. maj 2010

JustAnotherName

Stort tillykke med ham. Det ser ud til at have været en dejlig dag.
Og sikke dog en masse flotte gaver, han blev beriget med. Skønt!

Anmeld

16. maj 2010

oo

ih det lyder som om I havde en helt fantastisk dag! tillykke med ham og hvor er billederne af din lillebror med Julius på armen bare kære, man kan helt se hvor alvorligt han tager sin hverv

Anmeld

16. maj 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Stort tillykke med ham. Det ser ud til at have været en dejlig dag.
Og sikke dog en masse flotte gaver, han blev beriget med. Skønt!

Mange tak, det var en skøn dag og han fik rigtig mange gode gaver.

Anmeld

16. maj 2010

lion

Tjuhl skriver:

ih det lyder som om I havde en helt fantastisk dag! tillykke med ham og hvor er billederne af din lillebror med Julius på armen bare kære, man kan helt se hvor alvorligt han tager sin hverv

Han er så STOLT at være gudfar og han tager det alvorligt, det er der ikk meget han gør.

Han er så glad for både Cassandra og Julius, Cassandra hedder i hans øjne "cassie" og Julius er "Cæsar" eller "kejseren"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.