I går d. 15 maj kl. 10.30 blev men skønne dreng døbt Julius Alexander Kjær Jørgensen i Tingbjerg kirke.
Selve Gudtjensten varede ikk så længe, 30 min, da det jo var lørdag i går og vores familier var de eneste i kirken. Julius fik lidt mad eller sov under gudtjensten og under selv dåben valgt han at åbne øjne og total stirre på præsten da han døbte ham, som om han hørte efter HVERT et ord. Cassandra var en så dygtig pige under gudtjensten hun sad pænt hos sin mor og valgte ikk at snakke, faktisk alle 5 børn under 5år valgte at være musestille. Bagefter tog vi i selskabslokale for at "feste" og hygge os.
Hans sov fint selvom der nogen gange var meget larm i lokalet, ja selv Cassandra sov 2 timer under høj larm al la vuggestue/børnehave niveau.
Det var en rigtig hyggelig dag og der var nogen store problemer af nogen art. De havde lige valgt at putte hindbær i kagen istedet for Jordbær hos bageren, og min far fik lige brændt nogle kartofler på. Men ellers ikk noget.
De var vilde med min bord opdækning og kagen vi havde fået lavet hos bageren og fars mad og der var masser af det, så vi spiser rester i dag, mums..... Hans Gudmor lavede nogle lækre muffins og hun havde lavet dem i farverne blå og grøn inde i, og samme farver glasur, selvføgelig
Han fik rigtig mange gode gaver, jeg ved godt at man ikk må favoritesere sine gaver, men en af gaverne er jeg så vild med, måske fordi jeg ikke ønskede mig den, treoede jeg ville få den og jeg ville gerne ha haft en til Cassandra, men synes de er dyre og aldrig troede jeg ville få i gave. En bobles
Hans Gaver.
Et tæppe, pudebetræk og stofbleer af os.
En bobles, en fisk selvfølgelig.
Halskæde med stjernetegn, fiskene
Dåbslys, Bilblen og en cd, med Københavns drengekor af Kirken.
Den første tand æske.
En slynge og hagesmækker
Putteklud, bamse uro Fra Susanne og Emil. De er bare så søde, bamserne altså....
Sølv kam og børste.
Sølv sparegris, en bil.
Sølv tallerken og bestik med Bamse og Kylling.
Et lykkearmbånd
En barnets bog og tripp trapp pude.
lækre bodyer og andet tøj
lidt penge
Gavekort
Billeder af gaverne og lidt af dåbsbarnet og familie.
1. Bordet
2. Bordkort
3. Et smilende dåbsbarn
4. Et smilende dåbsbarn
5. Cassandra, mig, hans Gudfar(min lillebror) & Julius.
6. Julius & hans Gudfar.
7. Julius, Cassandra, mor & far
8. Julius & hans Gudfar.
9. Julius, Cassandra, far og hans Gudfar.
10. Julius med hans Gudmor(min veninde) & hans Gudfar.
11 og 12. Cassandra i kirken. Gik lige et øjeblik fra mor og satte sig pænt der.
13-15. Børnene leger på legetæppet.
16-38. Hans gaver.
22-24. Er gaven fra Susanne.
39 og 40. Hans dåbskage