Så skal der læres og synges :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

FrkLarsen

Så er jeg gået i krig med at skulle lære elefantens vuggevise og de børnesange som børn jo er så glade for.

Så kom da lige til at hente lidt albums på nette med børnemusik 

Kan godt huske sangene men ikke teksterne, og jeg som var så god til dem i børnehaven  

Albummene hedder: Åh abe, Hej Frede, Hemli' Helikopter, Nissekys og stjernedrys, pa-papegøje, tangokat & tusindevis af is.

Jeg deler gerne hvis nogen skulle være interesserede i et album .

Sender via messenger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Mira0911

FrkLarsen skriver:

Så er jeg gået i krig med at skulle lære elefantens vuggevise og de børnesange som børn jo er så glade for.

Kan godt huske sangene men ikke teksterne, og jeg som var så god til dem i børnehaven  

Albummene hedder: Åh abe, Hej Frede, Hemli' Helikopter, Nissekys og stjernedrys, pa-papegøje, tangokat & tusindevis af is.

Sender via messenger  

Jeg kan bare slet ikke nogen børnesange særlig godt.. har bare et hav af børnemusik...

Anmeld

16. maj 2010

Moar'en

FrkLarsen skriver:

Sender via messenger  

Vi har købt hele den boks du skriver om. her hjemme er Viktor hel vild med Cd'en Hemli' Helikopter. Der er rigtig mange søde sange på som jeg ikke har hørt før.

Anmeld

16. maj 2010

Skouboe

Herhjemme er det Tusindvis af is der hitter hos Freja på 15 måneder og far på 34...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.