Hvad ville I gør hvis??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

lollandpigen

Hej Tøser....

Jeg er gravid i uge 30 her de sidste 1 1/2 time har jeg haft rigtigt mange plukveer omkring 40 og de gør bare ondt......  Jeg har rigtigt ondt i mit bækken og synes det strammer i hele maven.....

Er meget i tvilv om hvor mange plukveer man må have når jeg er i uge 30??

Jeg har lige være ti bad og der var en lille smule blød og lidt slim i mine trusser ved ikke om det har noget betydning jeg bløder ikke mere lige pt......

Jeg gider bare ikke kommer på FG igen( var der sidste lørdag fordi jeg følte mindre liv men alt var oki) så har ikke lyst til alt igen er oki, er lidt trist hvis de tror man er hysterisk.

Jeg er 3 gangs fødende og har aldrig prøvet at have plukveer så tidligt men håber de rer nogle der lige har et råd.....

Baby er meget aktiv i maven sparker og bevæger sig rundt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

smokin

Jeg synes du skal tage det alvorligt og komme derop. jeg gik i fødsel i 32+6 og det var IKKE SPOR SJOVT! Og der havde jeg plukkeveer med 5 minutters mellemrum der varede 30 sekunder til at starte med. Jeg lå efterfølgende med drop i 2 døgn og fik lungemodner i låret til baby så hun var sikret de bedste vilkår hvis hun kom ud.

Anmeld

16. maj 2010

Christina31

Du skal helt klart ringe til fødegangen. Min sidste fødsel startede  med slim og blod i trusserne.

Jeg var selv på fødegangen sidste søndag, da jeg allerede har vildt mange plukveer. Er gravid for 3. gang, dog kun i uge 19. Jeg følte mig også ret hysterisk og dum, men var alligevel super glad for besøget, da det gav tryghed.

Anmeld

16. maj 2010

lollandpigen

Christina28 skriver:

Du skal helt klart ringe til fødegangen. Min sidste fødsel startede  med slim og blod i trusserne.

Jeg var selv på fødegangen sidste søndag, da jeg allerede har vildt mange plukveer. Er gravid for 3. gang, dog kun i uge 19. Jeg følte mig også ret hysterisk og dum, men var alligevel super glad for besøget, da det gav tryghed.

Har det også lidt sådan at når jeg er 3 gangs fødende så har man hørt så meget om at det pludselig kan gå stærkt og de der plukveer jeg er squ lidt i tvilv om det er plukveer eller rigtigt veer synes nogle af dem gør rigtigt ondt....

Har lige været ude at tjekke og der er ikke kommer mere blod kun en masse slim.....

Kan godt være jeg ringer bare for at være sikker.....

Anmeld

16. maj 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville uden at tænke yderligt over det ringe. Det er dit barns liv det handler om og går du i fødsel er det ret alvorligt når du ikke er længere henne.

Håber selvfølgelig det er helt harmløst.

Anmeld

16. maj 2010

LotteGabriella

RGN skriver:

Jeg ville uden at tænke yderligt over det ringe. Det er dit barns liv det handler om og går du i fødsel er det ret alvorligt når du ikke er længere henne.

Håber selvfølgelig det er helt harmløst.

Er helt enig

Anmeld

16. maj 2010

lollandpigen

Kom faktisk til at tænke på om nogle ved hvor lang ens livmoderhals er når man er gravid??

Min læge sagde for 4 uger siden min var 2 cm og det har jeg efter følgende hørt at det ikke er ret meget??

tænker nemlig om det så kan have betydning for sådan som jeg har det nu??

Anmeld

16. maj 2010

Mira0911

En god idé at ringe til FG...

Hvordan står det til nu?

Anmeld

16. maj 2010

dorthemus

Afsted med dig

Anmeld

16. maj 2010

Anne85

Mon du har ringet til fødegangen? Det vil jeg ihvertfald råde dig til!!!

Jeg har også konstant plukveer der virkelig bider - men sådan har det været de sidste 10 uger eller mere - så dem er jeg ikke længere så bange for - MEN blod og slim - det ville jeg absolut tage alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.