Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhm, jeg sidder næsten og savler nu. Det lyder da godt med Kinder maxi..... Fin kage, og det er ikke alle der forstår tidsplanen for sådan en kage. De skulle næsten prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Uhm, jeg sidder næsten og savler nu. Det lyder da godt med Kinder maxi..... Fin kage, og det er ikke alle der forstår tidsplanen for sådan en kage. De skulle næsten prøve
Den var rigtig god...
Ja de skulle faktisk tage og prøve...
MoarJ skriver: Den var rigtig god... Ja de skulle faktisk tage og prøve...
Hvad er det for en kage du har brugt til den creme?
Dot D skriver: Hvad er det for en kage du har brugt til den creme?
Det er købe bunde jeg har brugt.. Jeg skal også til at bage kagen selv når jeg skal lave den næste..
MoarJ skriver: Det er købe bunde jeg har brugt.. Jeg skal også til at bage kagen selv når jeg skal lave den næste..
Ok. Tror jeg vil prøve den til en god chokoladekage, det må vist ende med at være mums
Jeg har aldrig tænkt på at lave creme af kinder maxi... Mmm Smager ellers vildt godt. er det ligeså godt som creme?
Jeg syntes den er fin. Kan godt lide det lidt enkle. Tillykke med den.
Uhmm det lyder vildt lækkert med kinder maxi creme. Hvor mange brugte du til en portion creme?
MissSmile26 skriver: Uhmm det lyder vildt lækkert med kinder maxi creme. Hvor mange brugte du til en portion creme?
Ja ikke... For at det skal give noget smag i fløden, brugte jeg 8 stk af dem...
Flot kage, du er skrap til sløjfen
Kindermaxi creme, - er det 200gr og så ½ l fløde, på samme måde som skildpaddecreme??
ida
Waauuh, den er da gdot nok super flot...
Og sikke da nogle roser - var det svært, hvordan lavede du dog dem?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128