lollandpigen skriver:
Bliver simpelhen nød til at spørger andre om de har det på samme måde som jeg.... Min kæreste er ved at drive mig til vanvid..... Vi skænde sog diskuterer hele tiden om de mindste ting.... Her de sidste 3 uger er det blevet rigtigt slemt. Vi er gode venner 3 time rogså bliver vi uvenner over en lille ting og bliver gode venner igen og sådan foresætter det, er så irreterende......
Jeg er gravid i uge 30 og synes bare jeg med 2 børn i forvejen slet ikke har energi til alt det skænderi hele tiden......
Ved squ ikke om det er mine hormoner eller hvad men der skal ingenting til før jeg bliver sur eller ked af det..... 
Andre der har det på samme måde??
Rigtigt god regnvejrs søndag til alle.....
Jaah, jeg var heller ikke helt nem under graviditeten, men ret så præget af hormoner. Min lunte er nu her en lille måned efter fødslen fortsat ret så kort
Men jeg er så velsignet med denne her fantastiske mand der under graviditeten tog en rationel beslutning om at man ikke skulle tage noget af det der kom ud af min mund alvorligt, men blot smile og sige "ja, skat!" mens man tænkte ved sig selv "det går over igen!". Og det klarede han til ug.
Her efter fødslen er det forløbet knaaap så gnidningsfrit. For når jeg nu vrisser, så gør jeg det til forskel fra før til en mand der (også) er ramt af søvnunderskud, er stresset over skrigende baby og ovenikøbet er ramt af rygsmerter i disse dage. Og ja, så sker det jo indimellem at det munder ud i lidt mundhuggeri. Men dete er heldigvis allerede blevet mange gange bedre i takt med at vores lille-myr er blevet mindre og mindre urolig og svær at håndtere 
Men kan du ikke prøve at forælle din mand at du er hormonramt (ligesom alle andre gravide kvinder) og bede ham huske og forstå det når du er "i udbrud"? Og så i det hele taget øve dig selv i at tælle til ti og gå ind i et andet rum?
Anmeld