Spørgsmål til jer der har givet flaske fra starten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Anonym trådstarter

Nu er der ikk så længe til at vores "lille" baby kommer ud til os.

Og skal derfor have det sidste på  plads.

Vi har valgt at jeg ikk skal amme pga mange ting også personlige.

Så  mit spørgsmål er nu hvor meget skal jeg købe og have hjemme for at ku give flaske?

Vi ejer

2 store sutteflasker fra mam
2 små fra mam
4 helt små fra Meda.
Passende suttehoveder til
og en flaskerenser.

men skal vi bruge mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Miss Tina

Her var vi oz på flasken fra starten af.

Jeg havde ca det samme antal flasker, købte flere store til senere. Så kunne jeg lave til en hel dag. Dog havde jeg købt en billig stor flaske til at lave i i starten, det er nemmer at hælde over i de små så. den færdige mme må stå 1 dag. Jeg lavede om morgen og hvis der var noget tilbage ved sengetid, røg det ud. Jeg havde oz nogen brikker på lager, mere hvis vi skulle et eller andet. Ellers en masse pulver.

Så efter min mening er du dækket ind.

Anmeld

16. maj 2010

B&J

jeg havde 5 små flasker fra starten som sagt det var ikke nok da vores dreng var en der små spiste så vi kogte flasker hele tiden også endte vi på 10flasker og nu 2mdr og en lille uge og heldig vis små spiser han ikke mere...

og ellers flaske renser som du har og køkken salt til af gnide sutterne i

Anmeld

16. maj 2010

3drenge

Brugte også kun de små flasker det første stykke tid. Lavede i de store og puttede over i de små, det var nemmest, så man havde til hele dagen. Han gik nu hurtig over til de store flasker og der havde vi brug for 4stk.

Købte en kæmpe bøtte, som jeg fyldte MME over i, da det er meget upraktisk pakket i de poser. Der ligger så en måleske og en kniv i, så er det nemt at lave.

Det bedste vi har købt, har været sådan nogle målebæger, med 3 stk, hvor der er låg og tragt i. Tror de koster 50kr og dem er vi godt nok glade for. Har brugt dem hver dag i 7mdr. nu. Og så en flasketørrestativ, den er også guld værd

I starten lavede vi flasker til hele dagen og natten og så varmede vi dem bare op i mikroovnen, så går det dejligt hurtigt om natten og bebse kan hurtig komme i seng igen

Anmeld

16. maj 2010

iln

Jeg vil også sige at du er dækket godt ind her til starten. Her købte ejg dog 8 store flasker fra starten af. Vi behøvede ikke de små.

Et godt råd når du skal give flaske er at anskaffe dig en sterilisator. Den er altså guld værd og meget tidsbesparende. Vask flaskerne godt, skyl dem af og i sterilasatoren og så 5 min. i microvnen. Super nemt

Anmeld

16. maj 2010

lsvendsen

Ja jeg vil tilslutte mig og sige køb en sterilisator... Jeg ved slet ikke hvad vi skulle gøre uden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.