Hvad bringer jer på baby midt om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

smokin

Jeg er på baby fordi jeg har en alt for aktiv dame i maven, så har svært ved at sove vi danser disco dagen lang i maven... og også om natten!

Hvad med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

wamse

Sidder og chatter med en fyr, så det er da værd at holde sig vågen lidt længere for

Anmeld

16. maj 2010

smokin

wamse skriver:

Sidder og chatter med en fyr, så det er da værd at holde sig vågen lidt længere for

Uhhh good luck!

Håber han er en af de gode....

Anmeld

16. maj 2010

ekzunz

Burde virkelig også gå i seng....men jeg skal hele tiden "bare liiiiige...."   Men - NU går jeg i seng....godnat....

Anmeld

16. maj 2010

wamse

Zette skriver:

Uhhh good luck!

Håber han er en af de gode....

Tænk dig jeg kan leve højt på det flirten i lang tid Er slet ikke klar til en fyr, nu når vi skal rykke alt op her for at flytte, men er da klart med på at flirte lidt, hi hi.

Han er nu meget sød, det er bare ikke den rette tid for mig.

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Znuzke skriver:

Burde virkelig også gå i seng....men jeg skal hele tiden "bare liiiiige...."   Men - NU går jeg i seng....godnat....

Nu kigger jeg jo lige på dit billede og tænker havde du ikke 7 børn? Kan kun tælle 5... Men fantastisk billede!

Anmeld

16. maj 2010

smokin

wamse skriver:

Tænk dig jeg kan leve højt på det flirten i lang tid Er slet ikke klar til en fyr, nu når vi skal rykke alt op her for at flytte, men er da klart med på at flirte lidt, hi hi.

Han er nu meget sød, det er bare ikke den rette tid for mig.

Det behøver jo heller ikke at blive alvorligt fordi man chatter lidt.... Men det er altid rart med bekræftelse! og havde jeg ikke verdens dejligste kæreste som er god til at bekræfte, så sad jeg sikkert også og chattede...

Men heldigvis har jeg fundet prinsen!

Anmeld

16. maj 2010

ekzunz

Zette skriver:

Nu kigger jeg jo lige på dit billede og tænker havde du ikke 7 børn? Kan kun tælle 5... Men fantastisk billede!

Nej nej - vi har kun 5 herhjemme. Min kæreste har så endnu en datter, men hun er voksen og bor ikke hjemme

Det er et billede der er taget til Canal Digital, så vi havde en fotograf hjemme - og det er jo altid godt

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Znuzke skriver:

Nej nej - vi har kun 5 herhjemme. Min kæreste har så endnu en datter, men hun er voksen og bor ikke hjemme

Det er et billede der er taget til Canal Digital, så vi havde en fotograf hjemme - og det er jo altid godt

Nååårh men 5 er da også en fin størrelse... Skal I være med i et program? Det er i hvert fald et super billede - og skulle du iøvrigt ikke i seng?

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Znuzke skriver:

Uhhhhj jeg nærstuderede lige billedet. 4 drenge og 1 mand.... Du må lave meget mad hver dag hihi

Og kan se nogle af dem er godt på vej i voksealderen.... pyha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.