Så blev jeg hjemkundskabslærer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

rlyn

Stort tillykke 8D Hvad fik du? ...hvis jeg må spørge :)
Jeg bliver det næste år - og glæder mig vildt til at få liniefagene i hus.
I øvrigt er hjemkundskab det fedeste fag. Regner med at skrive bachelor i det. Både fordi jeg elsker faget, men også fordi det giver adgang til videregående studier inden for området...hvis jeg skulle få lyst til det på et tidspunkt.

Vi har ellers næsten ens liniefag. jeg har også dansk og engelsk og der ud over biologi.

Har du så ferie nu?

Jeg havde ferie fra igår, hvor jeg var oppe i pædagogik - men mangler en lille hjemkundskabsopgave omkring næringsstoffer, der skal afleveres inden sommerferien.

Knus
Rikke (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

SaNiNa

Stort tillykke

Anmeld

13. juni 2008

st

Tillykke med den nye titel :))

st

Anmeld

13. juni 2008

twinboys

STORT tillykke skal også lyde herfra... Vi glæder os til at kunne læse gode opskrifter og ideer fra dig... :))

Anmeld

15. juni 2008

Doktor Doolittle

Anja Nørreslet skriver:

Jubii! Ville bare lige dele min lykke med jer ;)

Til lykke, sikke en dejlig nyhed :))
(H) Tina

Anmeld

17. juni 2008

Lullaby

[citat] Stort tillykke Hvad fik du? ...hvis jeg må spørge Jeg bliver det næste år - og glæder mig vildt til at få liniefagene i hus. I øvrigt er hjemkundskab det fedeste fag. Regner med at skrive bachelor i det. Både fordi jeg elsker faget, men også fordi det giver adgang til videregående studier inden for området...hvis jeg skulle få lyst til det på et tidspunkt. Vi har ellers næsten ens liniefag. jeg har også dansk og engelsk og der ud over biologi. Har du så ferie nu? Jeg havde ferie fra igår, hvor jeg var oppe i pædagogik - men mangler en lille hjemkundskabsopgave omkring næringsstoffer, der skal afleveres inden sommerferien. Knus Rikke [/citat] Jeg fik 4. Desværre er det sådan at jeg får eksamensangst så derfor så panikker jeg helt :'( Men er superglad for det :) Nej jeg har desværre ikke ferie endnu, jeg skal til den sidste eksamen torsdag :( Jeg har også overvejet hjemkundskab som bachelorfag men er ikke sikker på hvad emnet skal dreje sig om :( Hvad fik du i pædagogik? :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.