oversigt over barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

altså! nu har jeg - med stor smerte - måtte opgive min drøm om en silvercross barnevogn (de er alt for korte!).

men hvad fa'en skal man så?!

jeg sidder og kigger lidt rundt på odder sølvpil og jeg kan huske jeg selv lå i en flot brun een da jeg var lille

men findes der ikke en oversigt over barnevogne generelt? jeg ANER ikke hvad de forskellige hedder eller hvilken jeg skal vælge eller hvor jeg kan se billeder henne

HILFE!!

Hvis du gerne vil have en klassisk vogn kan jeg anbefale denne, da den også er bedst i test: Trille Gigant... El. Trille Fix... Trille Gigant er den mere klassiske af dem men begge bedst i test de 2 år efter hinnanden... Her producentens egen side hvor der er mest info:

http://www.babytrold.dk/shop/trille-gigant-88c1.html

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Maise

vil anbefale en odder, har selv to ( pga. altan) og er så glad for odder og så er de jo pæne med deres klassiske flotte look når nu du ikke skal have din silvercross.

Anmeld

16. maj 2010

Soap

Hvorfor opgive drømmen ? 

Hvorfor ikke bar købe en nummer 2 altan barnevogn at ha stående til at sove uden for i og så bruge den anden til ture ? 

Jeg ville ha´Stokke´s Xlplory vogn og den har jo heller ikke verdens største liggemål så vi købte den med begge moduler og så en billig Trille til at sove i haven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.