Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvorfor du får dem...
Altså hvis du ikke tager dem, så får du ikke mens??
Hvis du ingen mens har, har du heller ikke ægløsning, da det er en ægløsning der ikke bliver til en graviditet der bliver til mens.
Jeg har fået provera i forbindelse med fertilitetsbehandling, fordi der skal jeg jo have en cyklus, men hvorfor skal du have din mens hver måned? - og hvorfor ikke bare p-piller??
Ja det var så en masse (dumme) spørgsmål fra mig
Jeg får dem fordi jeg har PCO og ikke får min mens. Men med Provera får jeg min mens hver måned. Jeg tager også p-piller, men dem får jeg ikke min mens af 
Hvis jeg ikke får mens hver måned, kan der gå flere måneder hvor jeg ikk har det, og så når jeg så får min mens, så bløder jeg SÅ meget så jeg bløder igennem bind og tampon på under 5 min. Sådan levede jeg med min mens i 7 år, uden at gå til læge, fordi jeg troede det var normalt, havde jo ikke prøvet andet
Da min veninde skal have bekræftet sin graviditet hos lægen (Vi har samme læge) kigger han på mig, og synes jeg er lige lovlig bleg. Får taget min blod % og den ligger på 44 % hvilket han ikke kunne forstå (der havde jeg fortalt ham om alle mine blødninger) Han sender mig akut på hosp. og oppe på afdelingen, finder de ud af, at de måneder jeg ikke bløder, der sætter slimhinden sig fast istedet for at bløde ud. Så jeg skulle tappes for blod og lå indlagt ½ dag. Så får at undgå det igen, skal jeg tage provera.
Nå lige lidt for historie, men så ved du hvorfor 
Anmeld